{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  år YES! Ny Macbook!
  • #1   16. okt 2008 har ikke en macbook men en power mac og ja mac det rygger bare der kan en alm. pc godt pakke sammen og gå hjem hehe

  • #2   16. okt 2008 lars g, præcis... de er SÅ fede!

  • #3   16. okt 2008 har den forrige i sort, har aldrig haft nogle problemer(:


  • #4   16. okt 2008 når jeg har fået kontoret lavet færdigt vil jeg havde mig en imac smiley http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_mac/family/imac det er den fedeste mac der er lavet hehe

  • #5   16. okt 2008 jeg har lige købt en msi bærebar fed maskine

  • #6   16. okt 2008 Købte en MacBook AIR (1,86Ghz) til konen i fødselsdagsgave, den er hun også vildt glad for.

  • #7   16. okt 2008 Martin, macbook air er også bare pisse fed :b

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #8   16. okt 2008 Har været mac bruger i mange år. Men samtidig også Win bruger. Har aldrig haft problemer med MAC. Hverken hardware eller system fejl.

    Hardware fejl kan dog opstå, da det er samme komponenter som i alle andre computere.
    Men har gennem tiden haft 2 Performa modeller, en iMac G3, en iMac G5 iSight og 2 iMac Intel.


  • #9   16. okt 2008 Hjernedødt at give så mange penge for en lorte computer imo smiley
    Over halvdelen af pengene går til design.. Tjek nu lige specs ;D


  • #10   16. okt 2008 Christoffer W >> KAn du så lige uddybe hvorfor du syntes at jeg er hjernedød og efter du har gjort det så finder du lige en bærbar med samme deminsioner som en Air også smarte lille dreng.

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #11   16. okt 2008 De specs er så gode, at den bedste windows bærbare er en MacBook Pro....

  • #12   16. okt 2008 Christoffer W

    Designet SKAL fandme være i orden, hvis man har en laptop !

    Mac er de eneste som laver computere som er værd og vise frem.


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #13   16. okt 2008 Christoffer: I så fald er det også hjernedødt at købe en Audi når nu en skoda er det samme, men alligevel sælger audi godt.

  • #14   16. okt 2008 1,6ghz
    * Intel Core 2 Duo processor with 1066MHz frontside bus
    * 2GB Memory
    * 120GB SATA hard drive1
    * NVIDIA GeForce 9400M graphics

    Den koster 13k haha :S

    Jeg kan købe en i netto når de har tilbud på en bærbar med langt bedre specs til halv pris..

    Så kom igen smarte lille dreng


  • #15   16. okt 2008 Jamen som jeg sagde fra starten af ; så går ALLE pengene til design. Hvilket i egentlig også siger, men flamer alligevel.

  • #16   16. okt 2008 Christoffer W >> Du besvarer stadig ikke mit spørgsmål om at beskrive hvorfor du konkludere at jeg er hjernedød, fordi jeg vil betale ekstra for en bærbar på grund af dens design/størrelse.

  • #17   16. okt 2008 Christoffer W nu kan man jo ikke sammenligne en pc med en mac spec. lige over da en mac er bygget en del bedre sammen så hvis du tager mac. spec. og ganger ca. med 2 så har du hvad der vil svare til en pc

  • #18   16. okt 2008 Ehh? ;S
    Martin, det er min mening, som jeg også skriver, at det er hjernedødt at give så mange penge, for noget som man kan få for et mindre beløb..
    Men iorden, når det handler om design, der var bare nogen der snakkede om specs.

    Lars G

    Det jo løgn.
    Hvis du sammenligner pris og specs på mac og en alm pc.


  • #19   16. okt 2008 Christoffer W >> Du mangler også lige at finde en bærbar med samme specs som er lige så håndterlig som en Air.

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #20   16. okt 2008 Christoffer: Ja du kan få en med samme SPECS eller højere SPECS end MACBOOK. Men det betyder ikke den er bedre:
    http://gizmodo.com/gadgets/irony/macbook-pro-is-the-fastest-windows-vista-notebook-317060.php

    Og den du kan købe i netto, har næppe backligt LCD display, og heller ikke multi-touchpad. Den fra netto kan heller ikke remote disc, og den fra netto vejer også genske meget mere end 1,36Kg.

    Sagt på en anden måde. Den fra netto har måske samme SPECS, men den kan ikke det samme.


  • #21   16. okt 2008 Tosse2
    Vi snakker stadig specs og ikke design.
    Men skal nok lige finde en smiley


  • #22   16. okt 2008 http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=VX2SE-AK001G

    Første og bedste på getmore.dk ^^
    En til samme pris. Dog med 4gb ram, større processesor, større hdd og bedre grafik smiley


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #23   16. okt 2008 Backlight LCD, multi-touchpad, remote disc, lav vægt.... Det er da også specs. Nævner ikke designet (som iøvrigt er overlegent)

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #24   16. okt 2008 Er det din mening at den fra getmore skal sammenlignes med Air??

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #25   16. okt 2008 Den vejer 6,6 gange så meget som air, så bærbar kan den næppe kaldes. Nærmere slæb-bar.

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #26   16. okt 2008 Og ja, den har 4gb ram, men halvdelen af dem går alene til at holde styresystmet kørende.

  • #27   16. okt 2008 HAHA, dem kan du sgu da ikke sammenligne.. Kig engang på vægt og størrelse.

  • #28   16. okt 2008 ARGGHH!
    Hva er det i ikke fatter? ;D
    JEG KIGGER IKKE PÅ VÆGT OG STØRRELSE.
    Specifications please. hardware , hvad der er inden i plastikkassen..
    og jo der smadre den MACBOOK AIR. smiley
    Det eneste i kan sige er design og vægt.. Så jeg er care smiley


  • #29   16. okt 2008 Christoffer W >> Den du linker til er jo alligevel ikke lige så kræftig som en PRO til 13.000 kr.

  • #30   16. okt 2008 Hey hey..
    Vi snakker stadig Air smiley


  • #31   16. okt 2008 Christoffer W >> Hvorfor gør vi det, du kan ikke sammenligne en rejse bærbar med en stor klodset bærbar da der spiller nogle andre faktorer ind.

    Du får en Pro med næsten samme specs som den du linker til til 13.800 kr og så skal der tager forbehold for at Windiws på "din" sluger mange ram og at rammene er en del langsommere på den samtidig.


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #32   16. okt 2008 Hvad er det du ikke fatter??
    Kl 15:18:41 og kl 15:44:00 skriver du at det er SPECIFIKATIONER vi skal kigge på, og derunder hører også backlight LCD, multi-touchpad, remote disc, lav vægt.
    Og desuden får du intet i plasticek på en Air, da den er lavet i alu. Og det er et dyere materiale. Så man får ting der slet ikke er på den pc du linker til.


  • #33   16. okt 2008 Ved ikke hvor du vil hen med det. Men du snakker stadig udenom..
    Jeg er egentlig ret ligeglad, det er bare min egen mening og mac.
    Du snakker stadig om Pro ;s , hvilket jeg ikke har gjort på noget tidspunkt.
    Men min getmore bærbar owner din mocbook air, og det kan du egentlig godt se, men måske vil du ikke.
    Mac os er egetlig også noget lort efter min mening smiley


  • #34   16. okt 2008 Christoffer W >> Ja det gør den sikkert, men hvad skal du dog bruge det til, den Air min kone har bliver brugt til arbejde/rejse computer. Men en Pro til samme pris som den du har fundet OWNER også den du har fundet så kan ikke se hvorfor det skulle være noget lort.

  • #35   16. okt 2008 Jamen, jeg kan også godt lave mit arbejde på en lambo bærbar, og så tage den med på ferie. Intet probelm idet.

    Send mig lige et link til den pro.
    Så skal jeg finde en der OWNER den ;D


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #36   16. okt 2008 Nu er "owner" ikke en del af mit danske ordforråd, så hvad meningen er med det fatter jeg så ikke.

    Og OS noget lort??
    Ja lad os sammenligne på et punkt der er vigtigt for den almene forbruger. Sikkerhed.
    Hvor mange procent af windows PC'ere er udsat for virus og sikkerhedsbrud?
    Og hvor højt tror du dette tal er for OS?

    Tjaeeee, endnu er der ikke nogle kendte tilfælde af virus på MAC, men på windows? Ja det styresystem skal bruge forskellige hjælpeprogrammer, som bruger ram, bare for at være nogenlunde sikkert...


  • #37   16. okt 2008 Tosse2
    Nu gik du over i design igen..
    LCD er sgu da design? Lys under tasterne gætter jeg på?
    Hurra for multi touchpad, det har min mors bærbar fra aldi også smiley Ret irriterende faktisk, da det slår til af sig selv hvis man trykker et forkert sted.


  • #38   16. okt 2008 Den til 12.800 og så et tilvalg på 2 Gb ram ekstra.

    http://store.apple.com/dk-edu/browse/home/shop_mac/family/macbook_pro?mco=MTMzNzU

    Men da du tilsyneladende ikke ved noget om hvordan en Mac preformer så kan du jo ikke vide dig sikker på at den du finder er bedre.


  • #39   16. okt 2008 Christoffer W >> LCD er sgu da skærmen og har da ikke noget som helst med design at gøre.

  • #40   16. okt 2008 Nej ved jeg ikke, men går ud fra at mac ikke trækker så meget som vista.
    Hvilket ikke gør den bedre.

    Men hvis du lige kigger en gang til , så er det sådan ca samme specs som lamborghini'en ^^



  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #41   16. okt 2008 Godt så. Til 17.999,- kan du finde en med samme specs som denne:
    http://www.apple.com/dk/macbookpro/
    Skal have samme tilslutningsmuligheder, skærmtype og trackpad også. Vægten ser vi bort fra.


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #42   16. okt 2008 Backlight lcd skærm er ikke det du tror. LCD er skærmtypen, og så mad backlight. Altså ikke design, men specs. Og nej, din mors aldi computer har med garanti ikke samme multi touchpad som macbook, da apple har patent på den type.

  • #43   16. okt 2008 Tosse2...

    Det er nok fordi største delen af verdens computer brugere ligge inde med en pc med windows på.

    Kom med en statestik over virus angreb i forhold til brugere, så vil jeg gerne tro dig ^^

    - Lambo'en owner air'en = Lambo'en smadre air'en smiley


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #44   16. okt 2008 Christoffer. Du overså ordet PROCENT. Det vil sige man ser bort fra det totale antal brugere, men ser på antallet af brugere i forhold til antal solgte.
    Men da der endnu ikke er konstateret angreb på MAC OSX men flere på XP og Vista, også i forhold til antallet af brugere, så taber windows her.


  • #45   16. okt 2008 Uha uha.

    Skal jeg finde en spand til små 18k? Som stikker din pro der? ;D

    Jamen jo flere penge jo bedre smiley

    Det er lidt ligesom stationær(pc) i forhold til bærbar(mac). Du får langt mere for pengene i en stationær end i en bærbar.

    I vil bare ikke indse det.. Men fint nok smiley

    Skriv pm til mig hvis i vil sige mere. Jeg har andet at tage mig til lige nu, da jeg skal på work senere.

    Men tak for snakken, altid hygge med en god debat smiley


  • #46   16. okt 2008 Christoffer W >> Ja det har du ret i at den gør, men prøv at stil hver af de to computere foran lad og sige 1.000 kvinder med job på kontot som rejser meget og spørg dem hvad de helst ville have. Hvad tror du udfaldet ville blive?

  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #47   16. okt 2008 Og lambo'en smadrer kun air hvis man kaster den store klodset og tunge slæbbar ned på den 1,36kg delikate Air.

  • #48   16. okt 2008 Så er det jo godt at man har et godt antivirus program smiley

  • #49   16. okt 2008 Christoffer W >> Hvorfor skulle man dog gide at tage yderligere diskution op med dig, du ved jo tilsyneladende ikke en skid om computere i det hele taget.

    Men smut du på arbejde, så holder vi andre fri.


  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #50   16. okt 2008 Christoffer: LÆS HVAD JEG SKREV KL. 16:10:14
    "Ja det styresystem skal bruge forskellige hjælpeprogrammer, som bruger ram, bare for at være nogenlunde sikkert..."



  • Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
  • #52   16. okt 2008 ^^ smiley
    Ved jeg ikke noget om computere?
    Hvorfor blive personlig nu? Fordi ikke kan finde flere argumenter for din lorte bærbar? smiley

    Okay, det gør mig ikke noget, bare jeg ved bedre selv..


  • #53   16. okt 2008 Jamen vi agumenterer da i det mindste du sidder jo bare og kommer med udtalelser uden overhovedet at bakke dem op.

  • #54   16. okt 2008 Thomas Q >> Sikken en god agumentation du kommer med. Du taler som du har forstend til.

  • #55   16. okt 2008 Thomas Q >> Ja selvfølgelig kan du det.

    Jeg er skam ikke fanboy på nogen måde, hverken min stationære eller bærbare er Mac.


Kommentér på:
år YES! Ny Macbook!

Annonce