{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig lyd i højtaler?
  • kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 56 Svar: 653
    #1   16. okt 2008 Ville hjælpe en del hvis du skriver mærket.

Desuden er det de færeste højtalere der lyder godt når man skrue HELT op for dem

• #2   16. okt 2008 Mærke ved jeg ikke men de var temmelig dyre dengang min mor købte dem ved ikke hvorfor jeg ikke kan spiller særligt højt min bror har også sådan nogle højtalere og hans spillere højere end mit

• #3   16. okt 2008 Altså problemet er din forstærker er for lille, eller at dit skal anskaffe en bedre lydkort smiley

men hvor sidder din forstærker ? altså hvor skal dine højttalere tilslutte til henne?

• #4   16. okt 2008 Hvis de er sat til via din sub, så er det nok forstærkeren deri der ikke kan tøjle dem.

Ud og investér i en stereoforstærker, evt. brugt.

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#5   16. okt 2008 Hvis de er købt sammen med subwooferen, så skal han ikke ud og købe en forstærker.. især ikke hvis de har været ret dyre.

Prøv dem af på din brors pc, hvis det virker der, så er det højst sansynligt dit lydkort der sutter.

Men der står på kassen du har fået dem i hvad de hedder, står sikkert også på selve højtalerene eller subwooferen..

• #6   16. okt 2008 mit lydkort virker skam fint men køber nok et helt nyt højtaler sæt

• kasper .
    kasper . Tilmeldt:
    aug 2007

#7   18. okt 2008 Prøv dem nu på din brors inden du køber et nyt set, du har jo selv sagt de var ret dyrer

Kommentér på:
Dårlig lyd i højtaler?

Annonce