{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

mette t
mette t
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 153

hp pavillion {{forumTopicSubject}}

jeg skal have en ny com, og mine overvejelser står mellem hp pavilion tx2590 og hp pavilion dv5-1020
nogle der kan komme med positivt og negativt om de com.

og nogle der ved hvor lang til de kan holde på et fuldt opladet batteri

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hp pavillion
  • mette t
    mette t Tilmeldt:
    jan 2007

#1   24. sep 2008 hvorfor holde fra dem ?
    fortæl lige lidt smiley

• #2   24. sep 2008 Tja... har altid brugt HP og har aldrig haft problemer... Der er delte meninger

• #3   24. sep 2008 Trussen: Enten må du have været uheldig, for min kører sku godt nok, og min har da kørt nok 3-4 timer på et batteri,

Men jeg er godt tilfreds med min HP, generelt god kvalitet

• #4   24. sep 2008 Jeg synes nu de hp bærbare jeg har leget lidt med var ganske fine dog er Hp ikke lige det mærke jeg selv vil købe da jeg helst vil samle mine bærbare selv.
    Men hvad har du af budget og krav til bærbaren så kan det jo være at det er muligt at finde en bedre til prisen.
    Zeptos bærbare har jeg generalt haft en god oplevelse med det er nogle gode bærbare og de er skam ganske fine.
    Selv har en X-ONE fra mit gamle arbejde fra deres aluminium serie hvilket vil sige at ca 40-50% af bærbaren er belagt med børstet sort aluminium så det er en rigtig design bærbar og jeg er virkelig tilfreds med den

• mette t
    mette t Tilmeldt:
    jan 2007

#5   24. sep 2008 jeg har der mellem de 5 og 6 tusin så de er perfekt dertil, jeg skal ikkke bruge til spil, jeg vil gerne have et par billeder der på, jeg skal bruge den til skolearbejde og ellers bare alt surfing på nettet, men det aller helst vil have er et batteri der holder,

• #6   24. sep 2008 Hvis du kun skal bruge den til studie og det du selv skriver vil jeg da anbefale at du kigger lidt efter en MSI Wind den er ikke så stor med sin 10" skærm men den yder faktisk rigtig godt og jeg har selv haft fornøjelsen af at prøve den over en weekend og den var faktisk en lækker lille sag.

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

• mette t
    mette t Tilmeldt:
    jan 2007

#7   24. sep 2008 tak for det, jeg vil nok indrømme at den lyserøde er lidt fed smiley men ikk en jeg gav have på sigt.

• #8   24. sep 2008 trussen: prøv du at eje en acer.. så vil du forgyde HP smiley

ej har selv en gammel HP Pavilion ZD8000
    dvd drevet kan finde på at skyde sig selv ud når man har den på låret..
    og batteriet er færdigt. (tror det er blevet behandlet alt for dårligt af tidligere ejer)

ellers er det sku den bedste computer jeg har haft(bærbar)
    drivere er nemme at finde på HP´s hjemmeside efter en geninstallation og det hele køre bare.

Kommentér på:
hp pavillion

Annonce