681 visninger
|
Oprettet:
PC-Nørd søges {{forumTopicSubject}}
Ja jeg søger en venlig sjæl der har ret meget tjek på det med bærbare pc'er ...for selv har jeg ikke
Det drejer sig om et Case ID Number jeg skal bruge .
men hvor finder jeg dette ??
Modellen er en Acer Aspire 5310
håber virkelig der er en der kan hjælpe
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 60
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 879
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 19 Svar: 256
Normal skal du bruge S/N (serie nr) ? Hvis det er til RMA:
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 39 Svar: 180
Er vi enige om at når i klikker på det link ...og kommer ind på siden ..står der at Case ID nummeret skal indtastes ??
ja jeg må jo indrømme at jeg er blond hvad angår pc'er ...men ville jo være meget rart at den virkede som den skal
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.194
okt 2007
nej slet ikke
fik afvide det var der man skulle gå ind hvis man skulle hente diverse drivere og programmer til denne model
sådan noget som microfon-driver ...webcam driver ...og noget Empoering technology halløj
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 1.194
okt 2007
okt 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 76
okt 2007
men jeg er åbenbart for dum til at fatte det her .
så må ud og finde en der kan lave det for mig .
endnu en gang tak
feb 2007
Følgere: 1 Emner: 35 Svar: 879
This is the number provided to you by our Call Center operator at the time of your case opening (enter only upper case letters and numbers ignoring any other characters such as spaces or hyphens).
Forstår man ikke engelsk så er det oversat via google: (antaller så = nummeret)
Dette er antallet leveres til dig fra vores Call Center operatør på tidspunktet for din sag åbningen (kun indtastes store bogstaver og tal ignorerer alle andre tegn såsom mellemrum eller bindestreger).
Er det ikke nok så vil det lyde sådan på Rumænsk:
Acest număr este oferit de către Centrul nostru de apel operator de la data deschiderii cazul dumneavoastră (doar sus caz introduceţi litere şi numere de ignorând orice alte caractere cum ar fi spaţii sau cratime).
Summa som jeg skrev til dig:
Tit case ID number er et nummer du får når du forespørger support eller klager eller indsender din pc til rep. "Case ID" er en "sags ID"
PC-Nørd søges