{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

PC-Nørd søges {{forumTopicSubject}}

Ja jeg søger en venlig sjæl der har ret meget tjek på det med bærbare pc'er ...for selv har jeg ikke

Det drejer sig om et Case ID Number jeg skal bruge .
men hvor finder jeg dette ??
Modellen er en Acer Aspire 5310

håber virkelig der er en der kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PC-Nørd søges
  • #1   11. sep 2008 skal gerne stå neden under den, midt i ca. med sådan en streg ligesom på pengesedler.

• #2   11. sep 2008 Æh et case ID number er et nummer du får når du forespørger support eller klager eller indsender din pc til rep. "Case ID" er en "sags ID"

• #3   11. sep 2008 Case ID? Hva filan ska du bruge det til?

Normal skal du bruge S/N (serie nr) ? Hvis det er til RMA:

• #4   11. sep 2008 (link fjernet)

Er vi enige om at når i klikker på det link ...og kommer ind på siden ..står der at Case ID nummeret skal indtastes ??

ja jeg må jo indrømme at jeg er blond hvad angår pc'er ...men ville jo være meget rart at den virkede som den skal

• #5   11. sep 2008 På den side kan du tjekke status for en reparation. Derfor de spørger efter et case ID. Har du sendt din computer til reparation?

• #6   11. sep 2008 Matthias
    nej slet ikke
    fik afvide det var der man skulle gå ind hvis man skulle hente diverse drivere og programmer til denne model
    sådan noget som microfon-driver ...webcam driver ...og noget Empoering technology halløj

• #7   11. sep 2008 http://support.acer-euro.com/

• #8   11. sep 2008 Hmm tror jeg må ud og finde en der kan lave det..også betale mig fra det ..for jeg fatter det ikke ..griner

• T-x .
    T-x . Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 76
    #9   11. sep 2008 http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5310.html drivers til din bærbar

• #10   11. sep 2008 Takker lige jer alle for hjælpen
    men jeg er åbenbart for dum til at fatte det her .
    så må ud og finde en der kan lave det for mig .
    endnu en gang tak

• #11   11. sep 2008 Ja AJ der står oven i købet på siden du linker til:

This is the number provided to you by our Call Center operator at the time of your case opening (enter only upper case letters and numbers ignoring any other characters such as spaces or hyphens).

Forstår man ikke engelsk så er det oversat via google: (antaller så = nummeret)

Dette er antallet leveres til dig fra vores Call Center operatør på tidspunktet for din sag åbningen (kun indtastes store bogstaver og tal ignorerer alle andre tegn såsom mellemrum eller bindestreger).

Er det ikke nok så vil det lyde sådan på Rumænsk:

Acest număr este oferit de către Centrul nostru de apel operator de la data deschiderii cazul dumneavoastră (doar sus caz introduceţi litere şi numere de ignorând orice alte caractere cum ar fi spaţii sau cratime).

Summa som jeg skrev til dig:

Tit case ID number er et nummer du får når du forespørger support eller klager eller indsender din pc til rep. "Case ID" er en "sags ID"

Kommentér på:
PC-Nørd søges

Annonce