{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

GeForce 8600 GTX reagere ikke - hjælp. {{forumTopicSubject}}

Har lige smidt et GeForce 8600 GTX, 512 MB Ram samt 2 GB ram i min stationære. Min stationære har en lille 15" fladskærm med en maxopløsning på 1200x800.

Først satte jeg ram'ne i, erstattet med tidligere 1 gb 1024 MHz ram og de duede fint.

Så smed jeg grafikkortet i og computeren startede fint. Skærmbilledet kom frem, med info om grafikkort, GeForce 8600 GTX 512 MB ram bla bla bla.

Så kom motherbord-screen frem "ABIT" bla bla. Fint nok. Alt loadede som altid.

Skærmen med "WINDOWS STARTES" (Win XP SP2) kom også og den grøn-stiblede bar loadede også.

Da blev skærmen sort, hvor det normale "LOG ON" vindue ville være kommet. Eftersom jeg ikke har log on på min stationære, var det det normale skrivebord der ville være kommet. jeg havde lyd på og kunne hører at den var startet op og msn startede og Skype osv - men skærmen var helt sort. Hvad kan det skyldes :S ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GeForce 8600 GTX reagere ikke - hjælp.
  • #1   31. aug 2008 det lyder som driver problemer..
    Hvad sad der i af gfx før?
    Når man skifter gfx så er det en god ide at fjerne den tidligere driver inden man sætter gfx i da der næsten vil være problemer

• #2   31. aug 2008 Før brugte jeg motherbordets intigrerede driver. Kan ikke huske det præcis, det et lorte grafikkort - skal jeg blot afinstallere driveren til det nuværende bundkort, og så sætte GeForce i og starte den igen?

• #4   31. aug 2008 et ABIT NV68-1.00

• #5   31. aug 2008 Omskriver:

Skal jeg afintallere driveren til det nuværende grafikkort, der sidder på bundkortet, og derefter sætte GeForce i og prøve at starte computeren igen ?

• #6   31. aug 2008 det bedste vil være en formatering men riv grafikkortet ud og kør med det onboard der efter kører du drivercleaner og fjerner den gamle grafikkort driver.
    Så kan du sætte det nye i og installere nyeste nvdia driver også skulle det fungere

• #7   31. aug 2008 Jeg prøver lige =)

• #8   31. aug 2008 PERFEKT smiley Det virkede som det skulle smiley Mange Tak Rasmus L

• #9   31. aug 2008 Det var skam så lidt:D

• #10   31. aug 2008 Gasse skriver. smiley
    Rasmus er guld værd når det gælder pc! smiley

• Mich .
    Mich . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14
    #11   31. aug 2008 hey hvis du har kørt med onboard skærmkort. skal du gå ind i bios. og finde der hvor du skifter om til pci express eller agp port sted for onboard.

og hvis du ik ka finde det. så kan du evt. trykke f8 når du startet og vel start i vga mode. så burde den starte op. det sammme kan du gøre i fejlsikret tilstand men der er begrænsninger hva du ka gøre der-

men efter det så sletter du de gamle driver. og det ik nok med at slet mappen. det værste man kan gøre- gå ind i kontrol panel og slet der fra.-

det burde være det hehe.

• #12   31. aug 2008 det jeg gjorde var blot at slette driveren til on-board grafikkortet - da den så sagde den skulle rebottes, slukkede jeg den helt, plantede det nye grafikkort i den og satte skræmstik i tændte - så virkede det. Dog kunne den ikke finde en optimal driver så måtte manuelt hente fra nVIDIA's hjemmeside. FANME meget at forlange !!!

Kommentér på:
GeForce 8600 GTX reagere ikke - hjælp.

Annonce