173 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Nintendo Wii eller"
Nintendo Wii
Hey hey BB Jeg har været så heldig og ha fået en Wii ... Men har hørt om at man ka få netkort til den og hente de gode gamle spil til den gamle 8bit nintendo Men er der nogen som der ka fork...
Hey hey BB Jeg har været så heldig og ha fået en Wii ... Men har hørt om at man ka få netkort til den og hente de gode gamle spil til den gamle 8bit nintendo Men er der nogen som der ka fork...
Skrevet af: - FleWWinG - - 17. dec 2007
Nintendo wii
nogen der kan anbefale den??? gode og dårlig oplevelser med den ses gerne :-) har nemlig en kammerat der står og overvejer om han skal købe en eller ej
nogen der kan anbefale den??? gode og dårlig oplevelser med den ses gerne :-) har nemlig en kammerat der står og overvejer om han skal købe en eller ej
Skrevet af: Henrik K - 29. jun 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardinstang 250 kr.
- Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
apr 2008
Følger: 1 Svar: 9
PS3 har bedre grafik men er ikke uderholdende på samme måde. TIl gengæld har den blueray afspiller indbygget.
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.404
apr 2008
Følger: 1 Svar: 9
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.838
Medmindre du har børn eller noget i den stil...
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 1 Svar: 23
sep 2007
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 144
jan 2007
Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
forskellen mellem Wii og ps3 er jo koloenorm.. har haft begge og vil sige som der allerede er skrevet..
Wii er til at hygge med vennerne og have det sjovt.. ps3 er primært lavet som en 1 player maskine.. mange af spillene er sådan og derfor er den lavet til online spil osv..
der ud over er det grafikken - bluray drev som gør at jeg valgte ps3..
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 144
Nintendo Wii eller PS 3