{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
456 visninger | Oprettet:

sony ericsson spørgsmål ? {{forumTopicSubject}}

Hey...

Søger en sony ericsson til min mor, men det skal være en klap telefon... og den skal kunne indeholde rigtig mange sms'er ?? hvad skal jeg finde til hende så ??

på forhånd tak for hjælpen...

P.s. er selv Nokia bruger, derfor dette spørgsmål...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sony ericsson spørgsmål ?
  • #1   2. maj 2007 no offence... men tænkte bare der var så mange teenage tøser her inde, så tænkte der måske var nogle stykker som vidste det smiley

• #2   2. maj 2007 ja... det siger min mor... hehe... hun har nemlig en Z600 nu... som hun os er utrolig glad for, men den kan bare ikke rumme ret mange sms beskeder...

• #3   2. maj 2007 sony ericsson z610i.. klap telefon, med plads til maange sms'er.. efter min mening..

• MrMann .
    MrMann . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 34
    #4   2. maj 2007 Hun skal da have en W710i, det er en kanon klaptelefon, den kan osse rumme en masse sms´er.
    Held og lykke med det

• #5   2. maj 2007 Sinan K - det er fordi hun kender Sony Ericsson, og har svært ved at lære nye telefoner... derfor...

men enig med dig om at Samsung også laver nogle fede telefoner... helt sikkert... har selv haft en enkelt Samsung som jeg var rigtig glad for... faktisk en D600... men du ved... mødre... hehe...

hvor mange sms'er kan en Z610i indeholde ca. og hvor mange kan en W710i indeholde ca. ??

Kommentér på:
sony ericsson spørgsmål ?

Annonce