{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sms priser.
  • #1   23. jul 2008 jo du betaler kun det du normalt gør.
    det er din kæreste der må slippe guldet for i kan sms'e s sammen. har i ikke msn på mobilen?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #2   23. jul 2008 det er gratis for hende at modtage. og så mener jeg det er 2.45 kr pr. sms smiley Men det burde hun få en besked om, når hun kommer ud af dk smiley

• #3   23. jul 2008 Ja. Men det er jo hende der skal betale alt fra grænsen? Altså fra mig og for hende selv ikke?

• #4   23. jul 2008 Og jeg er jo i dk. Så jeg betaler fra mig til dk grænse. Og så betaler hun fra dk grænse og til prag. Ikke?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #5   23. jul 2008 nej, der er kommet nye regler.. Er lige kommer hjem fra italien.. Da jeg kørte over grænsen og kom på tysk net, så fik jeg en besked om det smiley har dog slettet den, så kan ikke sige dig det 100%.. Men kig på dit teleselvskabs hjemmeside, der burde det stå smiley

• #6   23. jul 2008 Ved ikke lige hvor jeg skal kigge. Da jeg er på internettet på mobilen.

• #7   23. jul 2008 Men det er så hende der skal betale de 2.5 kr?

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
    #8   23. jul 2008 For dig koster det, det du normalt giver for at sende SMS, for hende koster det 2,50 kr at sende en sms (i hvert tilfælde ved TDC, og mange andre).

Det koster ikke noget for nogen af jer at modtage sms, så du kan skrive alt det du vil til hende, uden det koster hende ekstra. Men det er dyrt for hende at skrive.

At ringe er også dyrt... begge veje...

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#9   23. jul 2008 (link fjernet) <-- der står alle priser for tdc-privat-kunder... og Tjekkiet (Prag) er i EU...

4,55 for at ringe til Danmark.
    2,20 for at modtage opkald fra Danmark.
    2,50 for at sende sms.
    55 kr/mb (afregnet pr 50 kb) for data-trafik (så lad være med at bruge messenger på mobilen i udlandet).

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#10   23. jul 2008 mms koster 7 kr + data-trafik

• #11   23. jul 2008 Så kommer ja nej spørgsmålet. Er det så gratis for mig? smiley :-)

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#12   23. jul 2008 ja, hvis du har gratis sms herhjemme, så er det gratis for dig.

• #13   23. jul 2008 Okay tak smiley det er nice hehe. For hendes fætter er med og han arbejder ved cibercity og har derfor gratis sms i hele verden.

Kommentér på:
Sms priser.

Annonce