{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spejlrefleks (jeres mening)
  • #1   2. jul 2008 Den kan ses her: (link fjernet)

• #2   2. jul 2008 Synes sony a100 er bedre og nemmere at finde ud af smiley

Har selv et Canon EOS 400D , som jeg synes er det bedste begynder kamera

• #3   2. jul 2008 Jeg har også lige købt et EOS 400D og syntes det er et super kamera og hvade nok lige smidt de sidste 200 - 300 kr på sådan et i stedet for et Sony.

• #4   2. jul 2008 Ja jeg kender godt canon EOS 400D. Det er et rigtigt godt kamera... Jeg var selv ved at købe netop sådan et, men de er lidt dyere en sony...

• #5   2. jul 2008 Henrik : Pris og kvalitet hænger for det meste sammen smiley Synes canon kan mere end andre mærker, og så vil jeg gerne give lidt mere

• #6   2. jul 2008 Hvis du samligner canon eos 400d med et sony a200, så kan de det samme.. og son er betydelig billigere.. et sony a300 som koster det samme som canon eos400d, kan meget mere til samme pris... a300 har EyeStart-aktivering for hurtig (har canon 400d det?) og præcis fokusering, og stor 2,7" LCD-skærm i høj opløsning med 2-vejs vippejustering, hvor man selvfølgelig kan se på skærmen hvad man fotograferer... det har canon 400d ikk... netop derfor jeg er blevet lidt forelsket i et sony... men der er vidst ikke så mange som kender til sony?

Kommentér på:
Spejlrefleks (jeres mening)

Annonce