{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

32Nicolai c
32Nicolai c
Tilmeldt:
26. jan 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

hjælp med comp. vil ik på skærm {{forumTopicSubject}}

hey. har lidt problemer med min computer. den kan sagtens starte op og alt det der men når jeg sætter en skærm til står den bare og blinker skærmen altså og ligsom slukker eller går i dvale eller på standby eller hva det hedder. og det skulle jeg gerne have fixet smiley skal have sat den til mit fladskærms tv har stikket og det hele der passer ,men hverken alm skærm eller fjernsyn vil den gå på ? og det mest underlige er jo at den ikke engang går på den normale skærm :S kunne godt bruge noget seriøst hjælp hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med comp. vil ik på skærm
  • 32Nicolai c
    32Nicolai c Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #1   17. jun 2008 men køleren på grafik kortet kører stadig rundt og det

  • 32Nicolai c
    32Nicolai c Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #3   17. jun 2008 jeg ved desværre ikke hvad en speaker er men hvis nogle sys det nemmere og har lyst at hjælpe kan i få min msn ? vil virkelig gerne ha den til at virke hehe

  • 32Nicolai c
    32Nicolai c Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #5   17. jun 2008 aner det virkelig ikke hehe kan godt lede efter den ? men kan det have noget med det at gøre

  • 32Nicolai c
    32Nicolai c Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #6   17. jun 2008 det du siger banditter kan jeg jo ikke bruge til en skid :S

  • 32Nicolai c
    32Nicolai c Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #8   17. jun 2008 tror snart du skal sove smiley

  • 32Nicolai c
    32Nicolai c Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #10   17. jun 2008 hva fuck snakker du om man. tror du selv på man kan høre på en eller anden latterlig bib lyd hva der galt ? hvis jeg havde manualen havde der så stået hvis denne lyd Biiieeeiiiiuuuuyyyyyyyyb kommer så der nok fordi at den skal have nye batterier ? :S seriøst man prøv nu lige at spænd hjælmen ik ?

  • 32Nicolai c
    32Nicolai c Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #12   17. jun 2008 seriøøst du må da godt nok kedde dig utrolig meget? hva fuck er det for noget lort du fyrer af ?

  • 32Nicolai c
    32Nicolai c Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #14   17. jun 2008 ordenlig træls at det lige pludselig bare kan gå i stykker hehe. nå¨men så må jeg ud og finde sådan et smiley

  • T-x .
    T-x . Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #15   17. jun 2008 32Nicolai C

    lige så du ved det ALLE bundkort udsender fejlmeddelser hvis der er en fejl via en speaker som underligt nok ik sidder i nye pc´er med det er bib lyde så ja den fortæller hvad der er et problem med via de lyde men det kræver så at man har manualen for at se hvad biblydene betyder så tror lige du skal prøve at løsne den hjælm da den åbentbart lukker for blodtilførlsen til din hjerne


Kommentér på:
hjælp med comp. vil ik på skærm

Annonce