{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godt eller dårligt?
  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 129
    #1   15. jun 2008 42" og lcd, hører ikke samme. Alt over 32 skal være plasma..

• #2   15. jun 2008 Anders T
    af hvilken grund?

men LG er jo ikke helt ukendt mærke og nu er der jo indbygget haddisk i og det har jeg ik set før.

• #3   15. jun 2008 lad være med at køb sådan noget over nettet.
    gå ned i en butik og se på skærmen, tag din egen dvd med, og få vist den.
    hvis de har sat den til kabel, så den kan vise dr1 også, så få dem til at vise dr1. så du kan se kvaliteten.

• #4   15. jun 2008 jeg så den der faktisk i Merlin engang smiley utroligt smart med indbygget HDD optager, og den står ovenikøbet rigtig flot i farverne smiley LG laver jo skærme til Phillips, og de har altid være rigtig gode især til prisen smiley

vi har selv en 37" LCD LG skærm med 5000:1 og 5MS!!! den står lige så flot som en samsung til over 12.000kr smiley

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

#5   15. jun 2008 Pixelfejl, kontrast og hvide farver. Ghosting oplever du aldrig på en større plasma skærm. Mens LCD er langt bagefter, men giv det til jul og tjek om et laser tv ikke er værd at invistere i.

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

#6   15. jun 2008 Det flot svend, det vist dig der lever i fortiden. Plasma er blevet væsentlig forbedret mht til strøm. En plasma skærm bruger ikke mere størm end lcd, da lcd skal have "vedvarende størm" til at levere billede, det skal en plasma skærm ikke. tjek evt. www.fladpanels.dk for info + hjælp.

Skal du finde en LCD skærm over 32" der skal levere ligeså godt billede som en plasma kommer vi langt over de ca. 10000 som idag er gennemsnittet for hvad en borger bruger i dag.

Det er skruen uden ende, da fanboys af LCD aboslut og helt og aldeles kun vil have LCD og hvad sælges nede i elbiksen sagde er jo korrekt, det var jo derfor jeg købte min super LCD skærm.

De færreste ejer ikke engang begge dele eller har haft begge på test, desværre.

• #7   15. jun 2008 Anders t

har du hørt om en pris på maks 7000kr smiley

• #8   16. jun 2008 Svend A

men vil du købe det hvis det skulle være eller skal man holde sig langtvæk fra det

• #9   16. jun 2008 Svend A

men lyden er jeg ligeglad med da jeg altid ser tv og dvd med surround.
    og det er den eneste der har "under middel"

Kommentér på:
godt eller dårligt?

Annonce