{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stationær pc
  • #1   14. jun 2008 Ja.

• #2   14. jun 2008 så den kan køle sig selv?

Det må du lige uddybe lidt.

• #3   14. jun 2008 Du skal lige uddybe dit sprøgsmål tak...
    Men ja din pc må godt ligge ned da den højst sandsybligt bruger luftkøling og det gør ingen forskel på om den står op eller ligger ned. der bliver dog nogle problemer hvis bruger vandkøling:)

• #4   14. jun 2008 Rasmus L
    med vandkøling er det ligemeget hvordan computeren vænder.
    Men ved luftkøling er det vigtigt at den suger luft ind for neden og puster varmt luft ud for oven.

Kort og godt så stiger varmt luft op. derfor din strømforsyning puster luft ud og dine blæsere i fronten suger lut ind.

• #5   14. jun 2008 Nej ved vandkøling er det nemlig ikke lige meget.
    Du kan få problemer med luft i systemet pumperne bliver hurtigt slidt osv...
    Det er lidt nemmere ved luftkøling da men bare skal sørger for at der er et godt airflow over delene

• #6   14. jun 2008 Rasmus L

Hvis man bruger et resevoir så er luft i systemet ikke et problem.
    Og bruger man ikke det så er man da selv skyld i at der er luft.

Og et airflow over elektronikken er rigtigt, ja. men hvofor fucke med det flow der er i et standard kabinet?

• #7   14. jun 2008 i et std kabinet er der nok ikke meget flow men er heldig hvis der er en blæser bag i kabinet til at trække luften ud.

• #8   14. jun 2008 Rasmus L
    Din PSU vil jeg til hver en tid give et flow. Og med en blæser nederst i fronten vil der så skabes et airflow. Ikke meget, men det er der. og det er også nok til at kunne køle de passeive dele i kabinettet.

Du har vist tydeligvis meget at lære endnu om køling i computere ;o)

• #9   14. jun 2008 Nej det vidste jeg så godt har rodet med oveclocking i en del år nu både med luft og vandkøling og ved godt at det er kritisk med et godt airflow...
    Ja psu hjælper også til at trække luft ud vel at mærke hvis det er en af nyere dato med en 120mm fan da de gamle med 80mm fan træk luft ind så vidt jeg lige husker. Det mest rigtigte flow er jo en blæser i fronten som tager luft ind og en blæser bagi som tager luften ud af kabinettet. samtidig skal psu også trække ud...

• #10   14. jun 2008 jeg har kun en kæmpe blæser til cpu og så en til strømforsygning?

Kommentér på:
stationær pc

Annonce