326 visninger
|
Oprettet:
Vista og trådløs internet ? :/ {{forumTopicSubject}}
heejson ?
jeg har lige købt en ny HP computer, men den gider fandme ikke gå på vores trådløse internet der hjemme.. i skolen går det helt fint, men hjemme fucker den bare helt op. det er noget med Ip'en.. nogen hjælp ? routeren er en sonicwall, ved ikke om det hjælper..
på forhånd tak !
mar 2008
Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.056
1. Isæt Windows XP cden i CDROM drevet.
2. Genstart computeren
3. Vælg 1st boot device til at være CD
4. Genstart computeren igen
5. "Klik på en tast for at installere windows XP"
6. Følg installationsvejledningen for Windows XP
7. Genstart computeren
8. Start dit trådløse net
9. Windows finder selv driveren
- Så skulle den vist være i vinkel.
//Martin
maj 2007
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
emil M >> Har du selv lavet opsætningen af dit trådløse netværk hjemme? for der er mange der sætter MAC-adresse filtrering på, og så vil en ny computer ikke gå på før end den er tilføjet denne liste.
Der er en ganske udemærket guide til at koble til trådløst VLAN i Vista, men jeg medgiver at det er lidt mere bøvlet end det er i XP.
De fleste oplysninger kan findes under "netværk og delingscenter" i kontrolpanelet. Der er en guide til venstre hvor du kan connecte til et netværk. Det er dog altid en fordel at slette netværk med samme navn forinden (hvis du tidligere har forsøgt på dit eget netværk). Men jeg ville nok tjekke din router/accesspoint inden du opgiver computeren
apr 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 107
hmm, nej - det er noget min fars firma har sat op.. så tror det er cypercity der har lavet det.. hmm, ellers må jeg jo bare lige ringe til dem
Vista og trådløs internet ? :/