{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Tastatur {{forumTopicSubject}}

Jeg har i længere tid haft en oplevelse at ergo Microsoft og Logitech kun kan få lavet deres tastaturer i en bambus butik - de knirkede og bogstaver forsvandt på knapperne - så er det en oplevelse at tage mit nye tastatur i brug som lige er kommet ind af døren.

Det er et Logitech Ergo K860. Det knirker ikke, er bølget som tilpasser sig hænderne naturlige vinkel. Jeg har fra salgssted fået en garanti at det er produceret ud fra deres kvaliteter og regler - samt 2 års skriftlig garanti på at bogstaver ikke forsvinder - så kan man være rimelig sikker på det ikke er produceret i en bambus fabrik som laver kopi skrammel.

Ingen er i tvivl når man prøver tastaturet at det er kvalitet. Det kræver naturligvis en vis tilvænning igen at bruge et kurvet tastatur. Men den store støtteplade gør det nemt som en slags "hvil" for håndfladen.

Næste er at kigge på en laserprinter trådløs - fordi jeg er træt af blækpatroner som tørre ind hvis de ikke bruges over længere tid. Laserprinter bruger et tørret produkt så man ikke behøver at bruge den jævnligt.

Allerede nu hvor jeg har skrevet det lille indlæg føles det naturligt..og kan skrive uden at kigge på tastaturet.

pris: 820.- kr. leveret. Det lyder måske lidt voldsomt når man kan få tastaturer helt ned til 98 kr som er i snor (usb) Men så er de ikke ergonomisk, ledningsfri og kan være en pest i længden at bruge når man som mig bruger det enormt meget.

For mange år siden havde man samme diskussion omkring hæve sænke borde som skulle aflaste en når man programmere i timevis. Hvorfor? jo det viste sig at folk fik mindre belastningsskader ved at bruge hæve sænke borde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tastatur
Kommentér på:
Tastatur

Annonce