{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Mobilselskab gør grin med deres kunder {{forumTopicSubject}}

Ja grunden til denne overskrift er simpelthen at jeg føler at mit mobilselskab bevidst gør grin med og prøver at tage røven på deres kunder!

Det starter med at jeg flytter fra en bank og adresse til en anden den 1.1-08.... dette registrerer PBS ikke, og derfor forsøger de at trække mobilregningen fra min gamle bank!

Dette vil den gamle bank naturligvis ikke betale og der sker herefter ikke mere... ikke før den 30.1-08 hvor jeg modtager en rykker fra mobilselskabet, hvor der står at der vil trækkes 100kr ekstra på næste regning. Samtidig modtager jeg et brev fra min gamle bank, hvor der står at den overførsel aldrig er blevet gennemført - fedt at jeg først får dette af vide en MÅNED efter den skulle være betalt.

Jeg ringer derfor til selskabet og siger at jeg ALTID plejer at betale til tiden, men de påstår nu at der er udsendt 2 rykkere på ialt 200kr, og dem skal jeg betale. Vi bliver enige om at jeg nøjes med at skulle betale for den ene rykker - og betaler samtidig den forsinkede regning via telefon servicen de har.

Dagen efter er min mobil LUKKET... også selvom jeg allerede havde betalt, og endda havde snakket med en service-gut om at det var iorden.
Jeg måtte derfor vente til om mandagen med at få fat i dem og høre hva faen de havde tænkt sig, og det kunne de godt se der var sket en fejl, og de skulle nok få den åbnet op... senere samme dag var den åben igen og alt var godt.... TROEDE jeg!

1 uge senere modtager jeg rykker nr 2.... den rykker som de påstod jeg HAVDE modtaget i forvejen. Så ringer jeg igen og siger at jeg ikke vil stå for den rykker, da den jo ikke gælder når regningen ER betalt inden rykkeren kommer ind ad døren til mig.
Dette siger de så at de vil sørge for bliver lavet iorden på den næste regning. FINT NU må det sguda være iorden... men NEJNEJ!

Nu sidder jeg inde på deres hjemmeside på nettet og kigger på min regning, jeg kunne nemlig ikke forstå hvorfor den var 100kr dyrere end den burde - det viser sig så at de møgdyr har sat GEBYR på at lukke min mobil op... på trods af at det var DEM der havde lavet en fejl.

HVER ENESTE gang man ringer ind for at få lavet noget om, så går der 100 år i ekspeditons tid, og selvom de siger at nu er det iorden, så er der hele tiden mere bøvl. Fuck jeg er træt af det lort, det er jo total bondefangeri, og at tage pis på kunderne.

Eller Er det bare mig der er helt gal på den??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobilselskab gør grin med deres kunder
Kommentér på:
Mobilselskab gør grin med deres kunder

Annonce