{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

ARGHHH HJÆLP SKÆRMEN FUCKER OP?!?!? {{forumTopicSubject}}

hjælp baboom! min skærm er begyndt at fucke op (!) idet der kommer en slags mønster hen over skærmen og det er ikke skærmen der er noget galt med går jeg ud fra, fordi hvis jeg tar et screen shot er det der osse på det, så hva ka det være og hvordan kan jeg få lortet væk ?!?!? håber der er nogen der kender svaret inden jeg smider skærmen ind i muren..!!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ARGHHH HJÆLP SKÆRMEN FUCKER OP?!?!?
  • #1   18. feb 2008 er det en fladskærm? el. CRT

det er højst sandsyndligt dit grafikkort der fucker det op!

• #2   18. feb 2008 nej det er ik fladskærm, hvordan fikser jeg det hvis det er graffikkortet der fucker op?

• #3   18. feb 2008 prøv at skifte det?

• #4   18. feb 2008 what? ka jeg ik bar opdatere driver? ka jeg ikke genisnatllerer det eller noget>???

• #5   18. feb 2008 det kan du ogs gøre men har haft det samme problem en gang blev nød til at købe et nyt

• kent ø
    kent ø Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 66
    #6   18. feb 2008 alle computerfolk med lidt respekt for sig selv ligger inde med en ekstra skærm.

smæk den ekstra skærm på og se om problemet stadig er der. en crt skærm kan let fuck op fordi den mindste magnetiske påvirkning kan ændre på billedrøret som jo sender elektroner op på den film som du ser billedet på.

på mange skærme er der en antistat knap.
    evt mærket som en magnet med en streg over eller lign? ...
    tryk på den hvis du har den smiley ... og se hvad der sker. dur det ikke, så tjek at dit skærm kabel ikke ligger op af nogle strømførene dele, mange skærm kabler er meget følsomme overfor magnetisme.

virker det ikke så prøv at lån et skærm kort af en ven. og tjek om den dur.

• #7   18. feb 2008 okay, har lig prøvet min antistat knap og det hjælper ikke.. tak for tippet med den anden skærm, ska prøve det hvis det ik virker har du så et godt råd så?

• kent ø
    kent ø Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 66
    #8   18. feb 2008 hvis det ikk virker med at skifte skærm og flytte skærmkabel. så tjek skærmkortet smiley ... skift det ...

• #9   18. feb 2008 det er ikke din skærm... for computeren tager billedet af det output der kommer ud fra gfx' kortet, og ikke det billede der er på skærmen, og de sjove farver du snakker om, minder meget om at gfx'et har været udsat for:
    slag, høj varme, vand, kortslutninger...
    køb et nyt, hvis der stadig er garangti på så send det ind...

hvis det er geforce 7 serien eller der under kan du slippe med at smide en 300 kr efter et nyt kort, (dog ikke top serierne i geforce 7 serien)

• #10   18. feb 2008 Korrekt som rasmus C udtrykker, dit gfx kort er færdigt du skal ´have fat i et nyt.. smiley

Kommentér på:
ARGHHH HJÆLP SKÆRMEN FUCKER OP?!?!?

Annonce