{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

MSN REKLAMER ER HISTORIE {{forumTopicSubject}}

Hvis du er en af dem der syntes at det er lidt træls med reklamer i/på og uden for msn, så skal de da fjernes.. se nu her min gode ven.. du skal gå ind på mess.be og på siden leder du efter den her linje -> [FINAL] Get Windows Live Messenger 8.1.0178 and tweak it with Mess Patch! -TRYK på MESS PATCH og så skal du finde ud af og bruge den.. har lavt min msn om så det virker bare super uden de reklamer osv.. Spørg hvis det er noget jeg kan hjælpe med

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MSN REKLAMER ER HISTORIE
  • #2   25. mar 2007 det er bare sådan et progran til at fjerne reklamer og lave om på msn.. har lavt det sådan er det er store billeder på i stedet for navne.. --> Virus hmm om du da selv om.. ---> glad for msn. ja det da godt.. men om ik de har penge nok selv om jeg fjerne reklamerne,., jo..

• #3   25. mar 2007 bar der ikk er virus i dem så jeg sku lig glad... heeh

• #4   25. mar 2007 jeps det sku fint.. spec at få de lorte reklamer væk.. smiley

• Aalborg .
    Aalborg . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 9
    #5   25. mar 2007 det er helt 100 et spyware/malware program det i henter der

• #6   26. mar 2007 nej det er nu ik.. har scannet med div pro. for at tjekke det.. og det er ik et spyware/adware.. den laver simpelhen bare koden om i messenger for dem der ik har indblik i at skrive koder.. men det må du da oz om.. det er mere spyware i windows xp end i det pro..

Kommentér på:
MSN REKLAMER ER HISTORIE

Annonce