{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Straks_logger {{forumTopicSubject}}

Min straks_logger som logger alle de ændringer der sker på det jeg følger overalt på nettet, programmet logger en fil for hvert websted, en fil for hver side der er sket ændringer på som statusbesked - speciel dem som skrives og slettes selv af en administrator, faktisk er programmet opstået af samme grund. Programmet er som en hjælp til at være på imens jeg ikke er på. Platform: Vista, xp, win7,10 Interprise eller pro.

Parameterne kan så sættes i Logging som ses i Menubaren hvor vidt og hvilke kriterier der skal gælde så kan man ikke bagefter sige som Erhard Jacobsen "det har jeg aldrig sagt"

Programmet er lavet i Delphi 7 Interprise Build 4.453 -Borland Software Copyright 1983 - 2002


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Straks_logger
  • #1   6. feb 2019 Jeg har aldrig forstået hvordan det virker, så det er godt at se der her.

  • #3   6. feb 2019 Ron

    Det virker så ikke på Facebook, har ikke lige luret hvorfor, men det kommer. men for lige at gøre det regelret så har min logger ingen indflydelse på driften eller på nogen måde overalt hvor det er brugt, det gør faktisk det samme som et virus program, så man kan jo ikke lige forbyde Straks_logger da man så også skal forbyde virus programmer som faktisk logger meget mere end mit program.


  • #5   6. feb 2019 Ron

    Klaus Kludder er en god tegneserie


Kommentér på:
Straks_logger

Annonce