{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
208 visninger | Oprettet:

polysl
polysl
Online Tilmeldt:
4. dec 2014
Følger: 9 Følgere: 193 Emner: 466 Svar: 6.021

Straks_logger {{forumTopicSubject}}

Min straks_logger som logger alle de ændringer der sker på det jeg følger overalt på nettet, programmet logger en fil for hvert websted, en fil for hver side der er sket ændringer på som statusbesked - speciel dem som skrives og slettes selv af en administrator, faktisk er programmet opstået af samme grund. Programmet er som en hjælp til at være på imens jeg ikke er på. Platform: Vista, xp, win7,10 Interprise eller pro.

Parameterne kan så sættes i Logging som ses i Menubaren hvor vidt og hvilke kriterier der skal gælde så kan man ikke bagefter sige som Erhard Jacobsen "det har jeg aldrig sagt"

Programmet er lavet i Delphi 7 Interprise Build 4.453 -Borland Software Copyright 1983 - 2002

Kommentarer på:  Straks_logger
  • #1   6. feb Jeg har aldrig forstået hvordan det virker, så det er godt at se der her.

• #2   6. feb Rigtig smart. Det kunne jeg godt have brugt for nogen tid siden.
    Der var en der skrev noget om kræftpatienter, Og at det ikke gjorde så meget, hvis personen havde fortjent det. eller noget i den retning, desværre blev det slettet uhyggeligt hurtigt. Det var på FB. og messenger, det havde lige været noget for Ekstra-bladet .

• polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#3   6. feb Ron

Det virker så ikke på Facebook, har ikke lige luret hvorfor, men det kommer. men for lige at gøre det regelret så har min logger ingen indflydelse på driften eller på nogen måde overalt hvor det er brugt, det gør faktisk det samme som et virus program, så man kan jo ikke lige forbyde Straks_logger da man så også skal forbyde virus programmer som faktisk logger meget mere end mit program.

• #4   6. feb Øv det var en skam. nå men pyt det er jo også for sent.. Jeg venter til næste gang, for der kommer garanteret en gang mere, og så er jeg klar.

Og så for øvrigt skal du have en skideballe. Jeg var ikke i fryseren . men på pulterkammeret. for at lede efter det tegneseriehefte du kom med. Du kom mig i forkøbet. jeg havde ellers en god tekst parat. satans osse.

• polysl
    polysl Online Tilmeldt:
    dec 2014

#5   6. feb Ron

Klaus Kludder er en god tegneserie

• #6   7. feb Loggeren her du linker til, får en del alarmer igennem bla nagios. Dette er bla af at det simulerer et ddos angreb, altså en masse simuleret forespørgsler, mange gange på kort tid. Så derfor er den ikke optimal eller ret god at bruge. Den er egentlig fin nok, hvis man er ligeglad med alle de handshakes den forsøger at lave, og kun vil lege med den kortvarig.
    Hvis du skal søge efter en log, så find en der ikke sætter fingre og aftryk i webservere og loadbalancere så ofte, så det angiver bla ddos eller lign angreb smiley
    Deraf kan et direkte rrs feed bruges, men det kræver jo bla at du redigerer og justerer dit feed ret tit smiley

Kommentér på:
Straks_logger