{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
260 visninger | Oprettet:

N73 memory stik, HJÆLP ! {{forumTopicSubject}}

hejj, jeg har et spørgsmål, jeg har lige fået en ny mobil, n73'eren, og jeg kan ik få mit normale sony 1 gigabyte kort i, er det fordi man skal bruge et spevielt et eller hvad ? eller er det bare mig, og hvis hvor kan man få det, og hva hedder det, og prisen hvis i altsår ved,
Håber i vil hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  N73 memory stik, HJÆLP !
  • #1   20. jan 2008 du skal bruge et micro sd kort til en n73.. jeg købte et i bilka somm passer.. 1 gb til 179 kr..

• #2   20. jan 2008 okay 1000 tak :)*hva koster 4 endelig ved du det ? *
    er det rigtig at telefonen bliver hurtigere når man få kort i den ? fordi den er da lidt langsom uden =?

• #3   20. jan 2008 da jeg købte kort.. havde de kun det 1 gb.. så er ikk lige klar over prisen på de større kort.. :O)

http://www.nokia.co.uk/A4226014
    du skal downloade det som er på det link som jeg har lagt.. og så tilslutte fonen til computeren og så opdatere fonen.. så kommer den til at køre ordenligt igen... n73 eren er født doven.. men en opdatering hjælper meget..

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #4   20. jan 2008 Host host, en N73 bruger miniSD ikke micro

• Rasmus S
    Rasmus S Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 9
    #5   20. jan 2008 bare husk at tage backup inden du opdatere...

• #6   20. jan 2008 Michael>> takker.. fik skrevet forkert.. det er da godt der er nogle som vågne i dag.. :O)

• #7   20. jan 2008 tak men ved ik helty hvordan man gør?
    hvordan laver man backup og hvordan opdatere man den ?

• #8   20. jan 2008 backup laves ved at du overfører alle dine filer til computeren...
    når du skal opdatere.. så har du jo hentet opdateringen til din computer og så har du jo selft lagt den cd ind som fulgte med fonen.. så når du slutter fonen til puteren.. så spørger den pænt om du vil opdatere og det siger du jo ja til.. og så kører det helt af sig selv.. :O)

• #9   20. jan 2008 jamen har ik fået cd' med ?
    hva skal jeg så gøre, og når jeg har dowmloadet den der opdatering skal jeg så ligge den over på telefonen eller hvordan ?

• #10   20. jan 2008 og hvorfor har du så ikk fået cd`en med.. ?? d u kan måske gøre det ved at lægge den over på fonen.. men er ikk sikker på at det hjælper noget.. det program som er på cd`en lægger nemlig opdateringen ind hvor den skal være... tror ikk du kan gøre det ved at selv smide den over på fonen..

• #11   20. jan 2008 tror du man kan downloade cd'en et sted, eller købe ?

• #12   20. jan 2008 hvor bor du henne af i landet..?? har cd`en .. den skal nemlig bare lægges ind på puteren.. og hvis man så IKK sletter den igen.. så får man ikk brug for cd`en mere..

• #13   20. jan 2008 har fundet cd'en, men så når jeg har instaleret den, og downloadet programmet, hva skal jeg så, jeg har ik kabel med, men man kan da godt uden ik ? og hvis ik kan man bare ik bruge bluetooth ? fordi har sådan en timg til at sende ting via bluetooth ?

• #14   20. jan 2008 jeg bor i billund, smiley

• #15   20. jan 2008 oki.. du skulle kunne gøre ddet uden kabel.. hvis du har bluetooth på din puter..
    når programmet er lagt ind.. så tilslutter du din fon til computeren og så skulle den helst gerne spørge om du vil opdatere.. og gør den ikk ddet.. så henter du lige opdateringen igen.. og så spørger den i hvert fald... :O)

• #16   20. jan 2008 altsår føste instalere man cd'en, så laver du en backup, også downloader du opdatereingen, også tilslutter jeg min mobil vie bluetooth, men det ik min computer er har bluetooth det er sådan en lille bluetooth ting jeg sætter i min computer, og jeg plejer kun at sende sange via den, ligesom du sender sange fra mobil til mobil, virker det også godt ??

• #17   20. jan 2008 oki.. ja det skulle virke lige så godt som når man sætter kablet i..

• #18   20. jan 2008 men overfører man så bare det man har downloadet til telefonen ? kan jeg ik få dit nummer så kan jeg skrive til dig hvis ejg ik kan finde ud af det smiley

• #19   20. jan 2008 fordi er ik hjemme lige nu, så kan ik:)

Kommentér på:
N73 memory stik, HJÆLP !

Annonce