{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Ny pc. {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at overveje at bytte min bærbar til en stationær.. Men hvordan sikrer man sig at den virkelig virker 100% osv indvendig? Det er jo nemt for sælger at sige "jamen den fungerer helt fint"..

Og et spørgsmål mere. Hvad gør man med sine private ting på computeren.. Billeder, sange, video'er m.m. Det skal jo selvfølgelig slettes - men hvordan? Og hvordan gemmer jeg det jeg skal gemme? På en cd, eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny pc.
  • #1   10. jan 2008 . Ninja Banan .
    Sådan en har jeg ikke lige. Hvad koster sådan en?
    Og ved heller ikke hvor meget alt det jeg har fylder.. Jeg vil sige, at jeg har omkring 500 billeder - hvor en masse skal slettes. Og omkring 1000 sange


  • peter N
    peter N Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 230 Svar: 550
    #2   10. jan 2008 Tak Backup.

  • #3   10. jan 2008 du skal ligge alt hvad du vil gemmer over på en midlertidlig hukkomelses disk og så skal du formatere din bærbar

    jeg byttede os min bærbar til en stationær vi gjorde det bare sårn at han kom hjem til mig og så tjekkede han om min virkede og jeg tjekkede om hans virkede!!


  • #4   10. jan 2008 Jubas - Jamen jeg bruger ikke min bærbar som en bærbar, hvis man kan sige det sådan.. Jeg har dårlig ryg så jeg kan ikke holde til at ligge med den på sofaen, i sengen eller lignende.. Den står altid på sin samme plads alligevel. Det er heller ikke en jeg transporterer med når jeg skal noget.

  • #5   10. jan 2008 Kenny - Nu er det bare mere fordi jeg ikke ANER overhovedet hvad jeg skal kigge efter med det ene eller andet. I princippet kunne han tage 100% røven på mig, jeg har slet ikke forstand på computere.. Jeg har kun en computer for at gå på nettet, hente musik m.m og bruge skriveprogrammer.

  • #6   10. jan 2008 . Ninja Banan .
    Ja okay, det tror jeg, at jeg gør så.


  • Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 408
    #7   10. jan 2008 Hvis du bare sletter dem, og sletter dem fra papirkurven også, så kan de monster nemt skaffes tilbage igen.. Du skal formatere din computer for at være sikker på at der ikk lægger noget tilbage..

  • #8   10. jan 2008 Nicklas ,
    Hvad skal jeg bruge for at formatere computeren? En speciel cd, eller er det noget jeg "bare" kan gøre?


  • Nicklas ,
    Nicklas , Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 408
    #9   10. jan 2008 Der fulgte 99% sikkert nogle cd'er med din computer...?!

  • #10   10. jan 2008 Man kan da også formatere sin pc uden windows cd, så skal køberen bare ha en Windows Cd.. ellers så sletter du jo sådan set en computer uden styresystem..

  • #11   10. jan 2008 Nicklas - Ja der fulgte en masse med, så mon ikke den ligger deri mellem.

Kommentér på:
Ny pc.

Annonce