{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Min Computer Slukker {{forumTopicSubject}}

Hej, min computer har stået stille i en måned fordi den slukker efter 15 sekunder, efter det er blevet tændt, vi har puttet alle delene over i nyt kabinet, hvor der istedet idet andet var en blæser, er der 5 blæser i det nye kabinet, 4 x 120mm og 1 x 200mm, men den slukker stadig, hvorfor? nogen idéer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Computer Slukker
  • #1   29. dec 2007 Det er ligeså snart du kommer ind i windows?

• #2   29. dec 2007 kunne det ikk være din cpu køler ?

• #3   29. dec 2007 TOnni J nej efter 15 sekunder slukker den

• #4   29. dec 2007 der er nok en virus skal i se.. prøv nu at formateren den.. meget billigere end at købe nyt kabinet.

når den starter er der så en popup hvor der er en nedtældning?

• #5   29. dec 2007 min bærbar slukker efter man spiller pro street i 5 min., ved ik hva der sker for den

• #6   29. dec 2007 nicQ .-den kan ikke komme af med varmen, typisk hvorfor computeren slukker under pres

• #7   29. dec 2007 har du prøvet at skifte strømforsyningen for havde et lignede problem med min fars og det var strømforsyning der var over det.. men man kunne ikk se det på nogen måde.. men da den blev skiftet var den bare 10-4 igen:P

• #8   29. dec 2007 10-4?

• #9   29. dec 2007 MOney talks H, da vi startede den første gang i dag havde den stået stille i 1 måned, mund ikke den har kølet af der??!??!?!

• #10   29. dec 2007 måske en BIOS virus.. evt prøv at reset BIOS..

• #11   29. dec 2007 Altså, den når ikke at begynde at loade windows?
    Det er ude i bois den slukker så..

Hvis det er ude i bios, så prøv at gøre følgende:

1. Tag batteriet ud på bundkortet i 5-10sec (ingen strømkabel må være sat til)

2. gå ind i bios og tjæk at alle dine opsetninger er sat rigtigt.. Ram timins, FSB hastighed, CPU, Chipset, Ram osv Volt. og sæt den op ordenligt..

3. hvis det øverste ikke virker så skal du have en pro til at se på det, ikke nødvendig vis i butik, men en du ved der er meget erfaren med computere..

4. Tjæk hvor mange grader dit bundkort, og CPU bliver..

5. Evt. blæs hele comuteren ud med en kompressor, det kan være støv som sidder og laver dorlig forbindelse et sted..

Hvis det er når windows loader, så skal du prøve at trykke F8 og gå ind i fejlsikker tilstand.. gå ind i kør og skriv "msconfig" uden " tegn. Der inde kan du se hvad der starter op når du starter PC'en hvis der er noget der inde som ser lidt underligt ud så fjerne det fra opstarten..

Hvis det heller ikke virker og det er inde i Windows Load så skal du prøve at lave en system gendannelse ved at trykke F8 og vælge det i menuen..
    Og kan du heller ikke det er der kun en formatering / Geninstallation tilbage..

• #12   29. dec 2007 ma H - en CPU laver MEGET varme og hvis ikke den bliver kølet ned hurtig så NEJ så er den MEGET hurtig varm..

• #13   29. dec 2007 hehe, den kan stå stille i flere år. dårlig køling er lige med høj temperatur, lige med ustabil computer, eller slukker

• #14   29. dec 2007 tonni ALDRIG brug en kompressor !!! blæserne kan meget nemt stå af pga de kommer ti lat køre for hurtigt.. men hvis du vil det så hold for blæserene så de IKKE drejer rundt...

og for at resete bios skal du bare tage batteriet ud. starte computeren så reseter den det.. og det skriver den

• #15   29. dec 2007 Fejlen er fundet, STRØMFORSYNINGS BLÆSEREN KØRE IKKE

Fejlen er fundet, STRØMFORSYNINGS BLÆSEREN KØRE IKKE

• #16   29. dec 2007 Mark K: Jeg har aldrig brændt en blæser af, men jeg sørger også for at de ikke for nogle syge omdrejninger. stille og roligt lade den køre rundt, og blæse det løse støv væk. Når der skal press på fkx. ind i en strømforsyninge for at få støvet ud, holder jeg en lille skrugetrækker i blæseren =)

• #17   29. dec 2007 haha .. heldigt for dig at den ikke har gjort det samme som min, den blev belastet så meget på over 500W at den seriøst SPRANG i luften.. Komponenterne i min strømforsyning blev belastet så meget at de blev overdrevet varme, og eksploderet.. Det siger dælme et knald og så der bare flammer ud af kabinettet og godt med røg og fæl lugt =)

• #18   29. dec 2007 Det er din cpu der side ikke rigtig på plads eller cpu køler !! 100%

det har skert med min også

• #19   29. dec 2007 SAID A? FAT SVAG? LÆS 3 BEDSKEDER OVENOVER

Kommentér på:
Min Computer Slukker

Annonce