{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Sony Ericsson ? {{forumTopicSubject}}

jeg har altid haft nokia , og nu har jeg fået en nokia 6288 i julegave , men har hørt så meget dårligt om den , så vil nok have en anden .
mange snakker godt om Sony ,
så ville lige høre hvilke af dem i kan anbefale mig ?
dog skal de helst ikke koste over de 1500,- smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sony Ericsson ?
  • #1   25. dec 2007 K810i. den er lidt dyr men den er skide go'! :)'

• #2   25. dec 2007 den ser måske lidt for speciel ud til mig smiley
    kan godt lide udseendet ved en Sony Ericsson W810i ..
    men kender den ikke ellers ..

• #3   25. dec 2007 w810i er en udemærket tlf. og den er nem at bruge smiley
    har selv et par stykker af dem.

• #4   25. dec 2007 Jeg ved ikke lige hva den koster nu. Men jeg er da glad for min W880i smiley

• #5   25. dec 2007 Jeg har en w810i, den er fin nok, ikke noget fanzy, men fint nok kamera, og den kan det den skal. til gengæld kan man modificere SE telefoner som en drøm :d det benytter jeg mig meget af

• #6   25. dec 2007 [ K-E-J-S-E-R ]
    hva betyder "modificere SE telefoner" smiley

• #7   25. dec 2007 At lave om på dem.-.

f.eks. kan den kun have 200 beskeder i indbakken, men du kan indlæse nogle helt andre filer, så den kan udnytte alt dens evne og istedet have 61.000 beskeder..,

SE er en forkortelse af Sony Ericson

• #8   25. dec 2007 Hold dig væk fra sony smiley

Har haft så mange problemer med dem ! de skulle hele tiden til repration osv ..

Nokia længe leve smiley

MIN MENING smiley

• #9   25. dec 2007 Jeg har haft 8 Nokia´er og 9 sony ericsons,

Har Aldrig nogensinde haft problemer med nogen af dem, hverken fra nokia eller sony ericson.-

• #10   25. dec 2007 [ K-E-J-S-E-R ]
    Hvordan ??

• #11   25. dec 2007 Enig med Kejser ! Altså med nokia smiley

• #12   25. dec 2007 ellers er der Sony Ericsson K530i smiley

• #13   25. dec 2007 Bartok, søg på google efter "k750i to w800", og så læser du bare ALT hvad der omhandler at flashe og programmere mobiltelefoner..

Dernæst kan du begynde at lave om på "operativsystemet" i din mobil.

• #14   25. dec 2007 [ K-E-J-S-E-R ]
    Ok takker smiley
    så er der vidst noget at lave *Gg*

• #15   25. dec 2007 Nikolaj L, Kan ikke se hvorfor hun skal holde sig fra dem.. Altså selvfølgelig opstår der fejl på mobiler, og kvalitetsfejl. Men du skal også tænke på hvor mange MILIIARDER mobiler der bliver solgt.
    Så selvom dig og dine kammerater har haft problemer med dem, så kan det jo også godt være selvforskyldt. det virker selvfølgelig lidt mere usandsynligt når i er flere med samme problem, altså mit joystick, og taster derom reagerer heller ikke altid, men den er også ved at være gammel. Men det kan laves, en mobil har sliddele ligesom alt andet.

Jeg har lavet mobiltelefoner det sidste halve år, og jeg er igang med at lave 13 andre, både LG, SE, Nokia, Motorola osv, og alle årsagerne er enten fugt eller slidtage. Det kan man ikke undgå, det er ligesom bærbare computere, desværre smider folk bare ting ud med det samme når de ikke virker.

Har du en vandskadet mobil, så koster det mig ca. 40 kroner at gøre den fuldt funktionel igen.

Kommentér på:
Sony Ericsson ?

Annonce