{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

Computer hjælp.. {{forumTopicSubject}}

hay søger en lille smule hjælp da min com siger hele tiden "forsinket skrivning, dette kan skyldes en computerhardware fejl"
kan det så være pga bundkortet? fordi jeg har nemlig haft sendt mine ram ind men der har ikke noget galt??

så overvejer om jeg skal købe nyt bundkort, men hva sys i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer hjælp..
  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #1   21. dec 2007 hvad sker der når fejlen kommer / inden den kommer?

• #2   21. dec 2007 efter jeg har startet min com ka der gå ca 15min så kommer den.. og så går den bar fast og kan ikk gøre noget

• #3   21. dec 2007 har du prøvet at omformatere den ?

Jeg vil godt vide hvad du har af system samt hvilket operativ system du bruger

• #4   21. dec 2007 jah det har jeg gjort mange gange li i går og bagefter sa den det,, :S Windows xp professional sp2

• #5   21. dec 2007 hvad med dit system som feks grafikkort, ram, bundkort, harddisk størrelse cpu osv hvad har du der

Det lyder underligt at den fryser men forsinket skrivning kan skyldes din harddisk ikke har det godt længere jeg fik for nogle år siden den samme fejl og der var det min harddisk som der ikke havde det super godt mere men det kan også være dine ram som der lider af en fejl at den simpelhen ikke kan skrive hurtigt nok i dem...

Du får ingen fejl under formatering / installation af windows ?

• #6   21. dec 2007 hvis du kan komme til det så se om du kan boote maskinen op i fejlsikret tilstand (ved at trykke F8 lige så snart den skifter fra boot skærmen til windows logoet) og se om den kan holde sig kørende der så kan du evt se om du kan køre en MEMtest (den tjekker dine ram for fejl) hvis maskinen kan holde sig kørende i fejl sikret tilstand så kan du prøve at køre testen den kan godt tage lidt tid og gennemføre

Kommentér på:
Computer hjælp..

Annonce