{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny router...
  • #1   5. dec 2007 Øhmm mener du ikke en hub switch ?

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 747
    #2   5. dec 2007 Køb en Linksys WRT54G, den har (så vidt jeg ved) NAT-understøttelse. Og jeg har endnu ikke prøvet at sætte en op et sted hvor det ikke virkede. Desuden understøtter den trådløst netværk.

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#3   5. dec 2007 (link fjernet)

• #4   5. dec 2007 Enig med brian ;D

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#5   5. dec 2007 - ToBeN - >> Hvad er en "hub switch"??

I dag bruges der (forhåbentlig) ikke hubs, da det er en særdeles gammeldags teknik.

En switch er meget bedre, men hvis man skal have flere computere koblet til sin internetforbindelse uden at betale for ekstra offentlige IP-adresser, så skal man have sig en router.

Ovennævnte fra Linksys har jeg gode erfaringer med, og den kan tilmed fås for under 400 kr incl. porto.

• #6   5. dec 2007 Nej Toben... Skal være en router, da der kun er uddelt en IP adresse til Dansk Bredbånds kunder oprettet efter 2004... Så en switch hjælper ingenting...

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#7   5. dec 2007 Kenneth S >> Det er meget normalt at man kun har en dynamisk IP, det har de fleste ved TDC og andre selskaber også kun ...

Den router jeg linker til burde kunne klare alle dine behov (og måske mere til...)

• #8   5. dec 2007 Det havde jeg ik til at starte med, der havde jeg 8 dynamiske; men så ændrede de det... nok pga. mangel på IP eller noget... ved ik hvorfor; men takker for din hjælp, så må jeg bestille en og se om det virker smiley

• Brian D
    Brian D Tilmeldt:
    maj 2007

#9   5. dec 2007 Det er meget nemmere med en router, da man ikke er nødt til at vente på at teleselskabet frigiver IP'er og man kan styre en masse ting.

Held og lykke med det... De har indtil videre virket hver gang jeg har haft fingrene i en ...

Kommentér på:
Ny router...

Annonce