{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  batteri på PSP
  • #1   26. nov 2007 Batteriet til Sony PSP har i fuldt opladet tilstand en levetid imellem 4 og 11 timer, alt afhængigt af hvad man bruger den til. Disse tider varierer ydermere hvis man benytter svagt baggrundslys eller skruer volumen ned, hvor meget PSP’en skal loade i løbet af spillet, er også en afgørende faktor.
    Indtil videre er det mest strøm sultne spil Ridge Racer, der giver omkring 5-6 timers spilletid. Spillet Lumines har en batteri tid på op til 8 timer.
    Når det gælder film kan batteriet klare godt og vel 2 spillefilm.
    Hvad musik angår så kan PSP’en, med slukket skærm, klare et sted imellem 7-10 timers musik afhængigt af volumen osv.

• #2   26. nov 2007 takker smiley

det var sku informerende...

tror jeg vil erhverve mig et batteri til så =))

• #3   26. nov 2007 jeg spiller spil fra mem kortet.. bruger under helvdelen af det batteri som den bruger på at køre UMD.
    har en del spil og vil ALDRIG af med min elskede psp.. har spillet fra morgenen til langt ud på aftenen med ca 2 timers pause.. og da jeg sætter den til ladning var der stadig masser af batteri smiley
    jeg spiller mest bilspil.. og dem burde man da mene bruger mere batteri da baggrunden hele tiden ændre sig.. men hvad ved jeg smiley

• #4   26. nov 2007 Henrik S

hvordan sætter du spil på den

Hvor mange GB hukommelse er nok til at man kan have 5-10 spil på den... for jeg skal ikke bruge mere =))

Og hvordan hacker man sin psp =)

• #5   26. nov 2007 qoqo-qo M: Mener du Homebrew?

• #6   26. nov 2007 aner det ikke :S

jeg har lige fået min psp for få dage siden smiley

• #7   26. nov 2007 Okay men hvis du vil hackke din PSP så skal du bruge Homebrew.

• #8   26. nov 2007 hvor skaf jeg det

• #9   26. nov 2007 jeg har et lille 4 gb kort.. jeg kan have en 10 spil på af gangen.. men svinger lidt. har spil der fylder 10 mb og spil der fylder tæt på 4 gb...

har nok også en af danmarks største samlinger smiley

Kommentér på:
batteri på PSP

Annonce