{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Hvad er den bedste måde at arkivere sine filer på? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en del GB filer, som er mega-vigtige for mig (billeder, musik, videoer, noter), som jeg gerne vil arkivere så trygt som muligt og for en så lang tid som mulig...

Før i tiden købte jeg nogle "golden DVD's", som jeg har lagt mine filer ind på... http://www.amazon.com/Verbatim-UltraLife-Archival-5-Disc-96320/dp/B000WTO352/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1445343697&sr=8-2&keywords=dvd-r+gold+disc
men nu fik jeg høre, at CD'er og DVD'er er ved at gå ud af brug, og nogle Computere har ikke en CD-drive mere. Så om nogle år kan jeg få problemer med at få ud filer, ligesom man nu har med floppy discs og kassetter.

Eksterne hard-drive findes, men dem kan man heller ikke stole på, ihvertfald ikke i mere end 5 år.

Hvad gør I? Nogle forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er den bedste måde at arkivere sine filer på?
  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 473
    #2   21. okt 2015 Upload dem på onedrive, dropbox osv.....eller kopier dem til en ekstern harddisk som du gemmer i et pengeskab. Husk at forny din kopi af dem engang imellem (for at få alle data med)

Kommentér på:
Hvad er den bedste måde at arkivere sine filer på?

Annonce