{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Torben N
Torben N
Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469

Gps hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. Står og skal til at købe en gps og er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge..Har kigget lidt på en tomtom go 500.. Men er der bedre valg? Min pris er ca 1500kr... Vil gerne have at den har liveopdateringer må gerne bruge telefonens net da jeg ikke synes det er værd at betale ekstra for at det er indbygget.. Ellers skal den gerne have kort over Europa og de nordiske lande.. Har også læst at nogen af dem kan advare mod fartkontrol nogen der ved hvilke der kan det? Ja gerne lifetime opdatering af kort..
Efter hvad jeg kan læse er tomtom dem der har de hurtigste kortopdateringer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gps hvilken?
  • Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469
    #3   18. aug 2015 Mange tak for buddet Torben.. Men har bestilt den anden tidligere idag.. Jeg har fået nyt job hvor jeg kommer til at køre meget og da tænker jeg det spiller bedre med en rigtig gps med trafikmeldinger osv;)

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #4   19. aug 2015 Google Maps, køb en billig Android eller brug din nuværende Iphone/Android. Bedre GPS får du ikke.

• #5   19. aug 2015 Ja mobil og så en navigation App der hedder sygic
    Kører selv meget og er dejlig nem og arbejde med. Gode kort hyppigt opdateret og livstids licens. Samt mulighed for tilkøb af trafik info. ( billigt og virker)

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#7   20. aug 2015 Watti, der gør Google Maps også. Det er ikke engang til diskussion. Google Maps er den bedste GPS der nogensinde er blevet opfundet, konstante opdateringer, offline maps, traffik, vejarbejde mm. Den er kåret som verdens bedste GPS system og app.

• #8   20. aug 2015 Er enig med dig at Google maps er lækkert. Men er man nu i udlandet som jeg tit er og ikke lige har WiFi og ikke vil betale data trafik er sygic et super alternativ der dur offline

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#9   20. aug 2015 Siden hvornår dur Google Maps ikke offline?

• #10   20. aug 2015 Har det aldrig gjort. Med mindre du gemmer offline kort ellers var der jo ingen grund til at ha den funktion smiley

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#12   20. aug 2015 Watti, hvordan virker den anden app så præcis offline?

• #13   20. aug 2015 Der er valgbar offline kort der er opdateret over WiFi. Du kan så vælge hvilke kort du vil have.

Læs mere på sygic.com

Kommentér på:
Gps hvilken?

Annonce