{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆLP fra de computerkyndige {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger: HJÆÆÆÆLP!!!! smiley

Jeg ved, at der med garanti sidder nogle ret computerkyndige mennesker herinde, og jeg er lige ved at gå bananas...

Jeg har de seneste dage ledt efter en bestemt film på nettet. I går fandt jeg den (troede jeg) til gratis download. Jeg forsøgte, og fluks kom mit antivirusprogram op og advarede. Men i første omgang var advarslen bare "certifikat fra et usikkert sted" eller noget i den stil. Så jeg var dum (ville VIRKELIG gerne se den film) og prøvede alligevel at åbne filmen. Det kunne jeg ikke, antivirus poppede igen op.

Derfor slettede jeg film-filen og har scannet min computer for virus. Den fandt en del, som jeg bad den om at fjerne, hvilket den bagefter meddelte, at den havde gjort. På trods af dette bliver mit Mozilla oversvømmet med pop-up annoncer fra noget, der hedder "Priceless". Det er så voldsomt, at jeg nærmest ikke længere kan klikke på noget som helst, hverken her på BaBoom, på IMDB, og hvor jeg nu ellers kommer, uden at lande på en eller anden åndssvag pop-up annonce, som kommer frem i et nyt faneblad.

Jeg er ved at blive skør!!! smiley

Problemet er bare: Uanset hvad jeg gør, så stopper det ikke!! smiley

Jeg har:

- Scannet for virus og efterfølgende valgt "fjern trusler"
- Installeret Addblock
- Sørget for at pop up vinduer er blokeret i browseren
- Søgt efter "Priceless" på min computer for at lede efter filer, der evt. kan slettes, men intet er fundet
- Slettet og re-installeret Mozilla Firefox

Er der mon nogen af jer, der kan fortælle mig, hvordan pokker jeg slipper fri at dette her mareridt og får min gode gamle Mozilla browser UDEN vanvittige pop up reklamer igen?? Og hvad er det for noget? Addware?

På forhånd tusind tak for hjælpen. smiley [/b]


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆÆÆLP fra de computerkyndige
Kommentér på:
HJÆÆÆLP fra de computerkyndige

Annonce