{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Helle O
Helle O
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 69

stabilt og billigt internet? {{forumTopicSubject}}

jeg har telia stofanet, som jeg er voldsomt utilfreds med, da der konstant er problemer, og de aldrig kan finde ud af at lave dem inden for den tid, de selv oplyser kunderne - man skal som regel gange antallet af timer med 2-3..
derfor vil jeg skifte til noget andet internet, som er ok hurtigt og meget stabilt - det skal bare virke hver gang.. da jeg er studerende og dermed på su, skal det være noget, der ikke er alt for dyrt, men det skal også helst gerne være en rimelig hastighed (ikke nødvendigvis så meget i min verden, som i jer andres)..
nogen, der kan anefale en udbyder, der er værd at kigge på??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stabilt og billigt internet?
  • #1   23. okt 2007 http://www.fullrate.dk/

Selv har jeg Tele2adsl,virker upåklageligt.

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#2   23. okt 2007 ja, men jeg bor i ribe, og her dækker fullrate ikke.. så det hjælper mig desværre ikke så meget.. har du andre forslag?

• #3   23. okt 2007 Nu har jeg ikke lige kigget på TDC's tilbud for nylig, men angående tilfredshed der kan jeg kun svare skyldig smiley

• Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 259
    #4   23. okt 2007 ellers tdc så slipper du for lang vente til i tilfælde af fejl

• Helle O