{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Helle O
Helle O
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 69

stabilt og billigt internet? {{forumTopicSubject}}

jeg har telia stofanet, som jeg er voldsomt utilfreds med, da der konstant er problemer, og de aldrig kan finde ud af at lave dem inden for den tid, de selv oplyser kunderne - man skal som regel gange antallet af timer med 2-3..
derfor vil jeg skifte til noget andet internet, som er ok hurtigt og meget stabilt - det skal bare virke hver gang.. da jeg er studerende og dermed på su, skal det være noget, der ikke er alt for dyrt, men det skal også helst gerne være en rimelig hastighed (ikke nødvendigvis så meget i min verden, som i jer andres)..
nogen, der kan anefale en udbyder, der er værd at kigge på??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stabilt og billigt internet?
  • #1   23. okt 2007 http://www.fullrate.dk/

Selv har jeg Tele2adsl,virker upåklageligt.

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#2   23. okt 2007 ja, men jeg bor i ribe, og her dækker fullrate ikke.. så det hjælper mig desværre ikke så meget.. har du andre forslag?

• #3   23. okt 2007 Nu har jeg ikke lige kigget på TDC's tilbud for nylig, men angående tilfredshed der kan jeg kun svare skyldig smiley

• Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 259
    #4   23. okt 2007 ellers tdc så slipper du for lang vente til i tilfælde af fejl

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#5   23. okt 2007 hvis nu jeg kigger på cybercity.. hvad kan jeg så forvente af den billigste til 179kr/md (Solo 2 Mbit/128 kbit) set i forhold til den til 199kr/md (Solo 2 Mbit/512 kbit)??
    der er en 20'er til forskel og så får man flere kbit på højresiden af skråstregen.. hvad betyder det? jeg har ingen forstand på sådan noget

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#6   23. okt 2007 ja, men er tdc ikke rimelig dyrt?
    det er i hvert fald mit umiddelbare indtryk set i forhold til flere af de andre selskaber

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#9   23. okt 2007 jeg har et meget normalt forbrug, vil jeg mene.. jeg bruger mit internet mest til mail, studie og lidt småspil.. at det tager lidt tid at downloade ting og sager, generer mig ikke..

jeg har kigget på tdc's hjemmeside, hvor der lige nu er et tilbud, men jeg kan ikke helt se, hvor hurtigt det er. der står 4 Mbit/s - men skulle jeg ikke kunne se hastigheden ud fra download/upload?
    (link fjernet)

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#11   23. okt 2007 hmm.. vil det sige, at jeg skal have en fastnet-tlf for at kunne bestille det internet? for det har jeg ikke, og jeg har bestemt ikke tænkt mig at anskaffe mig en

• #12   23. okt 2007 Nu der snakkes internet, er der så nogen der har erfaring med det trådløse fra 3..? Rimelig smart, men virker det?

• #15   23. okt 2007 Veigar L: Men er det også hurtigt nok? Hvor mange Mb har han det på?

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#17   23. okt 2007 hvad forskellen på cybercity's bredbånd og solo bredbånd? for ved deres bredbånd skal man også oprette noget tlf for at få de billigste forbindelser, men det skal man ikke ved deres solo bredbånd

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#19   23. okt 2007 okay, det skulle nok kunne lade sig gøre.. og hvis jeg ikke kan finde ud af det, har jeg flere venner, der bor lige ved siden af, der sagtens kan.. så solo er at foretrække..?

men jeg fatter stadig ikke rigtig det med tdc's internet - det lyder billigt, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, om det er en miulighed for mig?

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#21   23. okt 2007 ja, det kunne jeg også læse mig frem til, og det lyder egentlig meget fair..
    men er der en mærkbar forskel på 2 Mbit/128 kbit til 179kr/md og 2 Mbit/512 kbit til 199kr/md?? eller er det ikke noget, man umiddelbart lægger mærke til..?

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#22   23. okt 2007 det er vel en forbindelse med et kabel direkte i computeren, går jeg ud fra..? og når nu jeg er i gang med internetforbedringer, er der så nogen, der kan anbefale et router, så jeg kan lave trådløst internet ud af det?

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#24   23. okt 2007 jeg ved nu ikke, om jeg vil kalde tdc city billig.. jeg vil max betale 200 kr / md

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#25   23. okt 2007 jeg kan se, at det koster 56,25 kr/md at leje trådsløst udstyr.. kan det i længden så ikke betale sig at købe sin egen router?

• #26   23. okt 2007 Hvis du har TDC kabeltv er Wepspeed godt. Jeg har i hvert fald ingen problemer.. Og det er til fair priser.

Har du Mac eller Windows computer..? Hvis du har Mac ville jeg foreslå en Airport Extreme, den fungerer super godt.

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#27   23. okt 2007 har ikke tdc kabeltv - det er antenneforening her i bygningen...

jeg har windows vista - mener den hedder Home Premium..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #28   23. okt 2007 VI har tdc det virker sku, i den seneste 2 måneder har vi skiftet internet 3 gange!

først havde vi tele2 og vores it telefoni var så mega ringe kvalitet.
    så fik cypercity, og det var endnu dårligere! vi mistede forbindelsen HELE tiden. og det lukkede pludselig for forbindelsen og derefter opsagde vi den så, men de blev ved med at sende regninger til os :S så skrev min mor noget godt formuleret dansk til dem, og så stoppede de [:

og nu har vi så tdc og det har været nede 1 gang og det var ved dem.

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.546
    #29   23. okt 2007 Men hvis du kan få fullrate så ville jeg tage det, for det er rimlig billigt, og har hørt det skulle være stabilt og at det er billigt.

eller er fibernet hvist også billigt nogle steder, og det er også rigtig godt, for du kan udnytte din forbindelse helt, og det er stabilt osv.

Men ellers ville jeg vælge tdc.

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#30   23. okt 2007 jeg bor som sagt i ribe, hvor fullrrate ikke dækker.

mit generelle indtryk er, at er rimelig dyrt, hvilket ikke går på en su..

• Helle O
    Helle O Tilmeldt:
    sep 2007

#31   24. okt 2007 jaja, men jeg har bestilt cybercity solo bredbånd, og så skulle det gerne blive ved med at virke..

tak for hælpen, folkens..

Kommentér på:
stabilt og billigt internet?

Annonce