{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor gør den den (Nokia)
  • #1   23. okt 2007 Det har altid undret mig... Langt de fleste gange en tlf. har et problem, og telefonen sendes til rep, kommer den retur med at softwaren er opdateret :o) Fint nok, det virker... Intet problem der?

    Men hvordan kan softwaren fucke så meget op i det, at telefonen går i smadder? Det sker sjældent på en pc? :o) Bare en tanke...


  • #2   23. okt 2007 ...Eller siger producenten blot det for at dække over andre fejl? :o)

  • #3   23. okt 2007 Det er også fint nok... men hvorfor smadrer den gamle software hele telefonen? Den gamle software burde jo virke upåklageligt? Og det er jo snart HVER gang man har tlf til rep..? Syns det er mystisk... Det er alle mærker... Nokia, S.E., Samsung, you name it...

  • #4   23. okt 2007 Hver gang de laver ny software, bliver denne (forhåbentlig) brugt til nye modeller på markedet... Hvorfor cracker den så også, og skal opdateres i nye modeller...???

  • #5   23. okt 2007 Det er bare noget jeg altid har undret mig over, og der er nok ikke nogen som kender årsagen... medmindre nogen sidder i udviklingen hos en producent :o)

  • #6   23. okt 2007 Philip > Undskyld for lån af indlæg, men ja, tror også du skal have opdateret din software!

  • #8   23. okt 2007 den er 14 dage gammel. og den er blevet opdateret engang. men det hjalp ligemeget

  • #9   21. nov 2007 prøv at gå ind i menu under profil og vælg normal og tryk vælg og tilpasog den der hedder sig opkaldsnavnet skal være fra ellers gør den det hvor den genstarter hver gang der bliver ringet til den

Kommentér på:
hvorfor gør den den (Nokia)

Annonce