{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Touch i ps4 virker ikke.
  • #3   30. dec 2014 Nu ved jeg ikke hvor den er købt, men stort set alle elektronik produkter har en DoA tid. Altså hvis den dør inden for en hvis periode efter køb, bliver den bare byttet til ny, hvis den er i originalkasse + kviteringen. DoA perioden er dog meget forskellig fra producent til producent.

Den der med at prøve pg aflevere den uden joystick i håb om at få 2 nye, kommer nok ikke til at lykkedes dig. udover det synes jeg også det er komplet latterligt at prøve og udnytte en butik der har solgt dig et defekt sony produkt.

• Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 3 Svar: 392
    #4   30. dec 2014 Og den danske ungdom er da sunket noget så dybt, når de som 15 årig råder andre til bedrageri. Mathias tror dine forældre burde noget opdragelse og fornuft ind i knolden på dig.

• #5   31. dec 2014 Okay tak for hjælpen. Jeg har heller ingen planer om at skulle snyde for at få en ekstra controller. Har 2 og har ikke brug for flere.
    Dog har jeg smidt kassen ud. smiley
    Bare irriterende at den efter 3 dage dør i touch funktionen i fronten. Men kan sagtens få disken ud ved at trykke options. Men bare irriterende det ikke virker.
    Må ud i Elgiganten med den efter nytår.

• #6   31. dec 2014 Uhhh Elgiganten..... Held og lykke smiley

Godt nytår!

• Bonderøven af jylland.
    Bonderøven af jylland. Tilmeldt:
    dec 2014

Følgere: 3 Svar: 392
    #7   31. dec 2014 - Hansi Hinterseer - det var heller ikke dig jeg mente smiley men den 15 årig fjols der skriver man bare kan snyde.

• #8   31. dec 2014 I know. Er helt enig. Det er sådan nogle som ham, der gør der hele meget mere besværligt at aflevere ødelagte ting. For butikkerne har jo heller ingen tillid mere, fordi flere og flere snyder med ting og forsikringer.

Kommentér på:
Touch i ps4 virker ikke.

Annonce