{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Mistanke om sjålne mobiler! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg set hvor mange mobiler der er sat til slag herinde og jeg synes, at det er for mange, især dem, der er helt nye og aldrig brugt. Jeg synes det er lidt usandsynligt, at så mange har helt nye og ubrugte mobiler til salg. Jeg mener selvfølgelig ikke, at det er alle, der har stjålne mobiler.

T. Kvist


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistanke om sjålne mobiler!
  • #1   17. okt 2007 Øøøhhh Hvor er det lige du vil hen med den her tråd...? Kan ikk se deft usansynlige i alle de nye mobiler.. Det kan jo godt svare sig at købe en ny mobil når du skal ha et abbo.. Og ja hvis der er kvittering på mobilen kan der da ikk herske tvivl..?!

  • #2   17. okt 2007 jeg har haft adskillige telefoner til salg, men jeg sælger med kvitering. også er mit navn på alle kviteringerne.! så ja, jeg snyder ikke.!

    Men ja, det er vel op til køber om de vil købe en telefon uden kvitering. personligt ville jeg aldrig gøre det.!
    man kan jo be om imei nr, også kontakte politiet, og høre om den er varm..;)


  • #3   17. okt 2007 Det kan også være folk der køber- fra eksl kina og sælger videre, ligesom med evisu bukser smiley

    En ny n95 koster omkring 2000 i kina- i danmarkk 5000 ?
    Der er penge at tjene smiley


  • #4   17. okt 2007 Enig med dig Jakob, men her inde er der HELT sikkert stjålne mobiler i omløb, eller kán man nok ikke få en N73 spritny til 2000 kr uden kvit.

Kommentér på:
Mistanke om sjålne mobiler!

Annonce