{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Anders C
Anders C Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
18. jan 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912

Apple Keynote - Yes / No? {{forumTopicSubject}}

Hvad synes i om de nye produkter fra Apple :)? Skal i selv ha en iphone 6, apple watch eller er i bare glade for IOS 8 opdateringen med wifi/LTE call funktion?

Jeg kører selv til Tyskland D. 18 og køber en 5.5" 64 gb plus'er =) Er begyndt at glæde mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apple Keynote - Yes / No?
  • #1   9. sep 2014 Anders, mig vidende skal man have adresse i Tyskerland for at kunne køber dernede har en bekendt der får en kammerart i Tyskland til at købe for ham

  • #2   9. sep 2014 Men tror jeg skal have en 4,7" 16 gb og en 5,5 128 gb hvis den kommer til at koste 7.500

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #3   9. sep 2014 Vås, nej du skal ikk ha adresse i tyskland for at købe dernede smiley

    Hvorfor i alverden skulle man da det?

    Skal du ha 2 :D?

    7600 iflg Apples hjemmeside =)


  • #4   9. sep 2014 Synes jeg bare at have hørt smiley

    Prisen på en 16 gb 4,7" bliver 5200 og 128 gb 5,5" kommer til at koste 7.500 kr smiley


  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #5   9. sep 2014 Ja, har godt læst, men skal du ha både 4.7" og 5.5", eller bare en 5.5" hvis den koster 7500?

  • #6   9. sep 2014 Skal have begge smiley

  • Anders C
    Anders C Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 34 Svar: 912
    #7   9. sep 2014 Haha cool nok smiley

  • #8   10. sep 2014 Nææ det skal jeg ikke.

    Hvorfor skifte til en telefon der intet nyt kan i forhold til den man har?

    Og det der ur er bare fjollet og ligegyldigt. Kunne aldrig finde på at bære sådan noget.


  • #9   10. sep 2014 Jeg skal klart have et ur, både et til sport, og så et af de mere stilede til hverdag smiley
    og så en iPhone 4,7" 64 GB smiley


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #10   10. sep 2014 Meh. Et skridt i den rigtige retning, en større telefon har manglet længe. Men kamera der stikker ud, lavere opløsning på den lille model og manglende højtalere på forsiden er stadig til grin. For mig, virker det lidt som en dårligere HTC One.

    Og Apple Watch. Selve ur delen virker lidt klodset på billederne. Men genialt er det er så let at ændre udseendet på uret, det kommer de til at sælge mange på. Når det så er sagt, så syntes jeg nu stadig Moto 360 virker til at være et bedre samt pænere produkt. Det hjælper selvfølgelig ikke så meget, når de ikke kan bruges med modparternes styresystemer.
    Jeg kommer dog aldrig selv til at gå med smart watch. Går aldrig med ur, og jeg bruger ikke min telefon nok til at retfærdiggøre at bruge over 2000 kroner på det. Slet ikke når de skal lades op næsten dagligt. Men jeg glæder mig til at se hvad 2. generation er smart watches kan.


  • Maibrit G
    Maibrit G Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 390
    #11   10. sep 2014 Nej, min gamle iPhone 5 virker ganske glimrende, og den kan rent faktisk være i min lomme. Har jeg behov for mere skærm, så kan jeg fine min iPad Mini eller Macbook PRO frem i stedet for.

    Dog glæder jeg mig til iOS 8 - især om de har gjort bundmenuen transparent igen eller om den der grimme sløring stadigvæk er der. Derudover kommer Yosemite eftersigende også til oktober, så der er lidt at glæde sig til.


  •  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.572
    #13   10. sep 2014 https://www.apple.com/watch/

Kommentér på:
Apple Keynote - Yes / No?

Annonce