{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xbox 360 elite 250gb
  • #2   27. aug 2014 nej det er det ikke, for vis du læser så står der VIS jeg skal sælge den, hvor meget er den så værd? men vis du ikke kan hjælpe, så drop kommentarerne, det spild af MIN tid,

• #3   27. aug 2014 Du har skrevet NÅR man skal sælge, og ikke HVIS... Ergo det er en salgsannonce smiley

• #5   27. aug 2014 Det burde ikke være svært at få 2-300 kr. for den hvis den virker smiley

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #6   27. aug 2014 Det er da fuldstændig ligegyldigt om han sælger den her, forum er alligevel ved at være dødt, så i sidste ende skader det jo kun en eller anden smålig administrator.
    Bare vær glade for at i har noget at brokke jer over.

• Jay
    Jay Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 84 Svar: 275
    #7   27. aug 2014 Lad mig rette mig selv, det skader ingen overhovedet, administrators nyder godt af at de kan få brugt noget af deres magt magt, og tvivler på de har svært ved at styre deres ufrivillige sædafgang hver gang de giver sig selv lov til at slette et emne.

• #8   27. aug 2014 Dem på GG og DBA er for det meste idioter der tror de kan få 1200 for deres gamle lort med 10 spil.

I realiteten er det nok nærmere 300 - 400 værd alt efter hvor mange spil, det jo en af de ældste eliten.

Jeg gav selv 800kr for en ny slim hos Wupti med 4månerders live og 2spil som fulgte med.

• #9   27. aug 2014 Jeg syntes nemlig også de lød dyre på dba og g&g, ville bare høre om hvad en realistisk pris ville være, og nej sælger den ikke her, men til en kammerat. Ville bare høre hvad jeg ku være bekendt at tage,
    af spil får han gta5, battlefield 3+4, COD black ops 2, superman og transformers, og import tuners. Havde selv tænkt på 550kr. Men med det i siger er det måske i overkanten

• #10   27. aug 2014 Det lyder fair nok, nu BF4 og GTA 5 er med.

Kommentér på:
xbox 360 elite 250gb

Annonce