{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Thomas A
Thomas A
Tilmeldt:
11. mar 2007
Følger: 1 Emner: 58 Svar: 106

Macbook Pro vs. Macbook Pro Retina {{forumTopicSubject}}

Hej !
Skal ud og købe Macbook Pro en af dagene.
Den skal blot bruges til normalt brug.. Ingen spil, eller tunge programmer.

Hvorfor skal jeg vælge Retina-modellen frem for den alm. ?
(Ved godt der er bedre skræm + SSD disk)
Men er der andre ting som gør at jeg skal smide de sidste penge efter den ?

Og hvis jeg føler den alm. bliver for langsom, kan jeg så ikke blot sætte en SSD i den også ?

På forhånd tak ,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Macbook Pro vs. Macbook Pro Retina
  • #1   17. mar 2014 Hvis du er nærig hvorfor så overhovedet købe æble ?? den kan jo alligevel intet som dem til 1/3 del af prisen ikke også kan, udover man kan lyde blæret når man siger man har macbook smiley



  • #3   17. mar 2014 Hvis den bare skal bruges til alm brug, hvorfor så ikke nøjes med en Air? Alt andet lige, vil en pro være overkill.

    Jeg har en Air og har samme behov som dig.

    Vil tilhver en tid vælge en med SSD.


  • #4   17. mar 2014 Jeg finder det ikke lækkert at skulle styrte rundt efter en win baseret maskine hvergang det er noget vigtigt man skal... Flash lever i bedste velgående !! Man kan sgu ikke engang logge på skat.dk uden.......

  • #5   17. mar 2014 Flash virker også på OSX.

  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 192
    #6   17. mar 2014 Skærmen er meget mere lækker på deres Retina skærm, men det er nu ikke noget jeg ville smide de sidste penge efter. Jeg har selv en Macbook Pro 13,3" som jeg bruger til både skole, surfe, se film og spille, og jeg synes den er helt fint - har i hvert fald ingen problemer haft. Dog synes jeg at skærmen er lige en tand for lille, jeg besøger i hvert fald ofte sider, som ikke egner sig til en 13". Kunne jeg ændre noget, så ville jeg uden tvivl have valgt størrelsen større.

    angående SSD-disken så er det uden tvivl lækkert at have, men den almindelig er nu ikke helt langsom, dog kan den godt lade vente på sig nu og da. Er typen der er en smule ligeglad med sådan noget, så derfor har jeg ikke valgt at skifte, men det kan sagtens lade sig gøre - det er dog de færreste der kan selv!


Kommentér på:
Macbook Pro vs. Macbook Pro Retina

Annonce