{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.537 visninger | Oprettet:

Netflix - iPad fejl? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har et problem med min netflix og/eller iPad.

Jeg så netflix på den igår og i formiddags, men pludselig skriver den dette.. "Fejl, Der opstod et problem under afspilning af dette element. Prøv igen senere, eller vælg et andet element. Gå til www.netflix.com/support for flere oplysninger (139:NFErr_MC_NoCDN)

Og jeg har prøvet maaaange gange hele dagen, plus prøvet at afspille andre også, men det virker ikke ??

Har fundet noget på netflix support.. Hvor de skriver at det er et netflix-programfejl "disse fejlmeddelelser indikerer et problem med netflix programmet"

Man kan genstarte sin enhed, - har jeg gjort..
Man kan afprøve internetforbindelsen - har jeg gjort..
Man kan afinstallere netflix og geninstallere - har jeg gjort..

Hvad kan jeg ellers gøre? Det er den samme fejl den melder hver gang..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Netflix - iPad fejl?
  • #1   3. feb 2014 Prøv at hold home knappen inde, sammen med tænd/sluk knappen i ca. 10 sekunder. Let it do its job, så prøv igen..

    Ellers er det en fejl i selve appen.


Kommentér på:
Netflix - iPad fejl?

Annonce