{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

M-POWER
M-POWER
Tilmeldt:
14. feb 2013
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46

Go pro til sports/bil og den slags Hjælp {{forumTopicSubject}}

Heej, jeg har gået med tanken om at sku have fat i et go pro kamera, men har et krav det skal ikke tillukke mikrofonen så det får den der mørke lyd og den er træls det skal være klar lyd ligesom hvis jeg optog videoen med min mobil, men da jeg skal køre sammentidligt er jeg nød til at have fat i et par Go pro. ikke mindst fordi jeg skal til nurburgringen her til August og vil self gerne have nogle fede optagelser med dernede fra. Jeg tænker selv lidt Gopro hero 3+ som er mindre end normalt og med 4k 240FPS, prisen starter jo fra omkring 3000kr kan de fås billigere og hvor?

Jeg skal have et hvor mikrofonen ikke er tildækket det ødelægger lyden så meget, kan man få et universalt til brug af alt el hvordan?.

Håber i kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Go pro til sports/bil og den slags Hjælp
  • #1   28. jan 2014 Et Gopro black hero3+ (Den største) kan ikke klare mere end 15 fps i 4K

  • Who knows?? W
    Who knows?? W Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 335
    #3   29. jan 2014 Har brugt mit black til kajak/fiskeri og dykning og jeg er godt tilfreds:)

  • Jacob A
    Jacob A Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
    #4   29. jan 2014 På go pro er der ekstra bagklap med udfræsninger så den kan få lyden med ordentlig... Ellers ring til easymx de har, bare spørg efter Anders Green.
    www.easymx.com


  • #5   29. jan 2014 Kan du ikke bare købe et "the frame" mount? Eller dækker den også?

  • Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #6   29. jan 2014 Som Magnus skriver: http://actionvideo.dk/index.php/kamera-mount/tilbehor-gopro/gopro-huse/gopro-hero3-naked-frame.html

    For bedste lyd skal du have en åben ramme, men det er naturligvis kun til montering inde i bilen da kameraet ikke er beskyttet, hvis det skulle falde af.

    Husk at det ikke er tilladt at filme på ringen. Hvis du kører op til bommen med et eller flere kameraer monteret bliver du bedt om at afmontere dem, ellers får du ikke lov til at køre smiley

    Jeg har selv til Gopro2 og bruger det meget i min rallybil. Jeg bruger det lukkede hus men med bagklappen med huller i. Der ligger en del videoer på min youtube kanal : http://www.youtube.com/user/pelsification
    Så kan du selv høre hvordan lyden er.


  • #7   29. jan 2014 Hvis man vil have god lyd på GP så skal man bare sætte den åbne bagside på huset.. ( følger med ) med så er det ikke vandtæt.

    Køb i England ( eBay)


  • M-POWER
    M-POWER Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46
    #8   30. jan 2014 Der er da flere der filmer dernede fra og har da ikke hørt at det er ulovligt at filme banen. Kan ikke se at der skulle være noget galt i at filme banen rundt.

  • #9   30. jan 2014 Jeg har set flere videoer hvor der køres 200 på de danske veje... er det så også lovligt ??

  • M-POWER
    M-POWER Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46
    #10   30. jan 2014 folk må gøre hvad de vil, men skal da lige undersøge om jeg ikke nok må filme ellers bliver det sat ind i forruden uden tildækket mikrofon men køber en ekstra mikrofon så lyden bliver klar. smiley det også mange der gør filmer inde fra frem ellers ryger der et kamera i udeforan de ikke kan se smiley ellers skal jeg købe et af de der car kamera til at optage ud af forruden. men ja der heldigvis 7 måneder til i nu så der masser af tid


  • Jesper L
    Jesper L Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #11   30. jan 2014 M-POWER:

    Se her under sektion 7, afsnit 3: http://www.nuerburgring.de/fileadmin/Touristenfahrten/Driving-Regulations-2012.pdf

    "Photographs, filming and video recordings are banned during ongoing tourist drives as a matter of principle. Exceptions from this regulation shall require the explicit approval of Nürburgring Betriebsgesellschaft mbH."

    De kan faktisk give dig en bøde på 250 Euro hvis du er uheldig.

    Der er måder at omgå det på(jeg optog selv 2 omgange sidst jeg var der), men det vil være ærgerligt at køre op til bommen fuld af forventning, og så få at vide at man ikke må køre med kameraer. smiley


Kommentér på:
Go pro til sports/bil og den slags Hjælp

Annonce