{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Tilføje ny router. {{forumTopicSubject}}

Er det muligt at tilføje en ny router uden at den skal være forbundet med den første via kabel? Kan den være forbundet trådløst? Eller kan man sætte en til et helt andet telefonstik i den anden ende af huset og kører på samme net med den? Ellers skal der trækkes et kabel igennem irriterende besværlige områder smiley

Hjælp!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilføje ny router.
  • #1   27. dec 2013 Hvis ikke den understøtter Extender mode, skal der kabel imellem.

• Jørgen F
    Jørgen F Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 23
    #2   27. dec 2013 Kan varmt anbefale at købe en PowerLine. Den bruger el-kablerne til at sende signalet gennem huset. Udtaget í den anden ende af huset kan sende signalet trådløst eller via kabel til pc'erne.

• #3   27. dec 2013 Ja, powerline er fint hvis man er tilfreds med at smide al hastighed... smiley

• #5   28. dec 2013 Moderne powerlinesystemer er nu ligeglad med faserne - spørg mig ikke hvordan de gør, dog.

• Jørgen F
    Jørgen F Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 23
    #6   28. dec 2013 Jeg havde en dårlig oplevelse med en D-Link Power Line. Den faldt ud ret så ofte, så den gik retur.
    Derefter købte jeg en TP-Link TL_WPA4220KIT, og den er stabil samt holder hastigheden (WIFI) i min lejlighed, Tidligere havde jeg svagt signal i den fjerne ende af lejligheden. Så den har løst mit problem. Router og TP-link kører på hver sin fase, og det er ikke noget problem. Jeg fik oplyst, at man ikke skulle forvente særligt godt signal uden for målerskabet, eks i nabolejligheden.

Kommentér på:
Tilføje ny router.

Annonce