{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

mads k
mads k
Tilmeldt:
20. sep 2010
Følger: 1 Emner: 37 Svar: 46

Pc hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej:) sku prøve og få gang i en gammel stationær computer for at få gamle billeder fra den men når jeg tænder den skriver den strike the f1 key to continue f2 to run the setup utility.. Nogle der ved hvad jeg kan gøre for at den virker?? PS kan ikke engelsk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pc hjælp
  • mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 37 Svar: 46
    #1   27. sep 2013 Og hvis jeg trykker F1 kan jeg ikke komme videre smiley

  • mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 37 Svar: 46
    #2   27. sep 2013 Nu får jeg denne besked: system battery voltage is low dell

  • #3   27. sep 2013 Er det en bærbar?
    Sæt strøm til?
    Ikke sikkert din oplader virker mere.


  • mads k
    mads k Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 37 Svar: 46
    #4   27. sep 2013 Det stationær smiley

  • Dan O
    Dan O Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 21
    #6   27. sep 2013 Ja det er nok det lille "knap"batteri der sidder på bund kortet, det er dødt, og det er det der holder liv i bios... Du skulle kunne starte alligevel, men du skal ind og sætte bios op, bla. hvilken disk den skal boot har. Når du har været bios igennem burde du kunne starte den...

  • #7   27. sep 2013 Hvis strømmen har været taget fra, så tager batteriet over.

    Og har den stået længe eller gammel computer, så kan den godt fejle.

    I med nyt knapbatteri eller sæt strøm til, gå i BIOS. Ved du ikke hvad du skal gøre derinde, så få en der ved noget om det, til det.


  • #8   28. sep 2013 bare load default i bios, så burde den virke, indtil du slukker den igen :), så skal du gøre det samme indtil det lille batteri der husker på din bios indstillinger bliver skiftet, så kan den selv huske det.

Kommentér på:
Pc hjælp

Annonce