{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.652 visninger | Oprettet:

billigste sted vedr lån til mac book pro. {{forumTopicSubject}}

har haft kigget på sådan en mac book pro.

15-inch: 2.4GHz
med Retina display.

prisen er omkring 16.999 og har 4.000 som jeg kan smide med det samme.

Hvor ville det være bedst at optage sådan et lån? helst uden for mange renter.

Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billigste sted vedr lån til mac book pro.
  • Stine V
    Stine V Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 118
    #1   28. mar 2013 Mener både elgiganten og bilka har rentefrie lån smiley

  • allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 651
    #2   28. mar 2013 hold øje med når de stor radiokæder reklamer med rentefri låne, også køb den der

  • #3   28. mar 2013 har kigget lidt på elgiganten, syntes ikke at jeg kan finde de rentefrie lån smiley

  • #4   28. mar 2013 Har du brug for retina skærmen? Mac har generelt langt bedre skærme end normale laptops...

  • #5   28. mar 2013 Ved elgiganten kan du få 4 slags lån der er rentefrie.

    Gigantlån 6 måneder rentefrit, der skal du minimum låne 2000 og maksimum 50000
    Så er der 3 måneder rente og afdragsfrit, minimumslånebeløb 2000 maksimum 50000
    6 måneder rente og afdragsfrit igen er minimum og maksimum 2000 og 50000
    også er der 9 måneder rente og afdragsfrit og igen samme minimums og maksimums beløb.

    Dog ville jeg til enhver tid hellere låne i banken, det er billigere, du risikere ikke at blive registreret som dårlig betaler hvis du af en eller anden grund har bøvl med afbetaling, og du bestemmer selv hvor meget du betaler hver måned.

    Men du kan læse om elgigantens finansiering her http://www.elgiganten.dk/cms/s-wwMKeQuwUm4AAAEog9oK.7T8/finansiering

    Og deres låneansøgning er her https://online.handelsfinans.dk/dtansoeg/menu.asp


  • #6   28. mar 2013 jeg vil meget gerne have retina skærm ja. Må lige kigge lidt mere på det, men tak for svarende smiley

  • #7   28. mar 2013 Stefan - Problemet med de såkaldte "rentefrie" lån er at der kommer en masse gebyrer på, og når renterne så kommer på så siger det smæk.

    Hvis vi bare tager Ekspres banks eget eksempel på de 6 måneder rentefrit f.eks.
    Min. beløb 2.000 kr. skal anvendes til varekøb i Elgiganten.
    Stftelsesprovision 499 kr., administrationsgebyr 29 kr. Gebyr for BetalingsService 15 kr. eller Girogebyr 29 kr.
    Ex. Samlet kreditbeløb 20.000 kr., mdl. ydelse 640 kr. i 48 mdr., saml. kredit omk. 10.704 kr. og samlet tilbagebetalingsbeløb 30.704 kr. Debitorrenten er variabel og udgør 20,2%. ÅOP 25,4% (forudsat at betaling sker via BS).

    Men som sagt det har nu også noget at gøre med at banken ikke smider dig i RKI hvis der evt. skulle ske nogle uforudsete ting.
    Jeg foretrækker banken, quicklån osv. er risikabelt og dyrt.


  • #8   28. mar 2013 Det kommer ikke an på hvor man optager det, det kommer an på om det er det rigtige lån man finder smiley

    Men jeg ville aldrig optage et lån igennem elgiganten eller lignende. Alt hvad der hedder lån, kredit osv. foregår igennem banken smiley


  • #9   28. mar 2013 Har du overvejet at nøjes med en computer du har råd til? smiley

  • #10   29. mar 2013 Martin J, det er jo præcis det gode ved at få den med et rente frit lån.

    Hvorfor skulle jeg nøjes? Jeg kan skam sagtens betale pengene tilbage, intet problem.

    Så forstår ikke helt hvorfor du gider at bruge din tid på at kommentere det.

    Det var ikke lige frem det svar jeg søgte.


  • #11   29. mar 2013 Hvis du kan det. Hvorfor så ikke vente til du har pengene. ?
    Forstår ikke folk der låner penge til den slags. Det er sq for langt ude i min verden. Hus og bil, fair nok. Men hvis ikke man har råd til hverdagens goder, så lad vær. Og det der med at man godt kan betale over et stykke tid. Jamen så vent til du har pengene. Hvorfor gældsætte sig for de småbeløb. ?


  • Alice A
    Alice A Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 191
    #12   29. mar 2013 Lånet er sikkert ikke særligt billigt i banken, da det gå under forbrugslån. Forbrugslån er ligeså så billigt hos Bilka (Express banj)

  • #14   29. mar 2013 Citat Hansi Hinterseer

    "Hvis du kan det. Hvorfor så ikke vente til du har pengene. ?
    Forstår ikke folk der låner penge til den slags. Det er sq for langt ude i min verden. Hus og bil, fair nok. Men hvis ikke man har råd til hverdagens goder, så lad vær. Og det der med at man godt kan betale over et stykke tid. Jamen så vent til du har pengene. Hvorfor gældsætte sig for de småbeløb. ?"

    Jeg er fuldstændig helt og aldeles enig. Det er noget jeg slet ikke forstår. især computere er jo forældet inden de er betalt ud.


  • #15   29. mar 2013 jamen så behold jeres meninger for jeg selv.

    Heldigvis mig selv som bestemmer det


  • #17   29. mar 2013 Det kan jeg skam godt fortælle dig, har allerede en god windows desktop, men også en god windows laptop.

    windows Desktop specs:

    Corsair Obsidian 800D Big Tower
    ASUS Maximus IV Extreme-Z
    Intel Core i7-2600K Processor
    Corsair H100 CPU Køler
    2x ASUS GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA "DirectCU II TOP"
    Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9
    Corsair AX 850W PSU
    Samsung SSD 840 PROSeries 256GB

    windows laptop specs:

    ASUS G74SX 17.3" Full HD 120Hz 3D
    GeForce GTX560
    Core i7-2630QM
    16GB RAM
    160 GB SSD
    750 GB HDD

    Derfor at jeg gerne vil prøve en mac book pro smiley



  • #19   29. mar 2013 it will smiley

  • #20   29. mar 2013 du betaler også for en super lækker bærbar

  • #21   29. mar 2013 argh.. sgu ikke ved 5.000 kroner.

    Du kan sgu ikke finde en bærbar af samme kvalitet og som er lige så lækker for 5.000.

    Men det er nu ikke prisen der betyder noget for mig, jeg vil gerne betale for at få noget ekstra ordinært smiley


  • #22   30. mar 2013 jeg tjener garanteret mere en dig og dine forælre på måneds basic. Den eneste grund til jeg låner, er fordi jeg ikke er god til at spare op smiley pengene er skam betalt tilbage i løbet af få måneder.

    Og jeg vil skide på om man kan få en windows pc til halv pris med samme specs, du forstår vidst ikke at jeg allerede har windows pcer!

    Nu køber jeg den ikke fordi den skal have bedre specs, men fordi jeg kan lide designet, og så syntes jeg ellers bare den er lækker.



  • #23   30. mar 2013 Men dude, jeg køber sgu bare den helt brede til 21.999.

    Så kan du syntes det er åhh så åndsvagt, idc smiley


  • #24   30. mar 2013 har som sagt ændret mening, den jeg køber koster 21.999.

    Jeg kunne skam godt betale den af efter en måned, men det er nu ikke det eneste jeg bruger penge på smiley


  • #25   30. mar 2013 Haha, jeg går ikke op i at jeg skal betale måske 2.000 ekstra. Det er små penge.

    Hav en god dag på arbejdet smiley


  • #26   30. mar 2013 Hold kæft hvor er du dum at høre på, du tjener ikke mere end nogle som helst andre og da slet ikke mere end tre personer til sammen. Naive lille Pokemon spillende knægt.

    Nu er 2.000 kr pludselig småpenge, men du har ikke råd til en computer uden at købe den på kredit. Du er ikke andet end en fattig studerende sikkert.


  • #27   30. mar 2013 Åhh må grine min røv i laser. Det er simpelthen for sjovt. Enten så er du en lille fokælet dreng som får alt hvad du peger på, uanset om dine forældre så skal sidde i dyb gæld. Ellers så er du bare 30 år og stadig bor hjemme så du ingen udgifter har. ?
    Det er mig en gåde hvordan du kan sige at det intet problem er at betale 21999 af på en måned, men gerne vil låne pengene da du er dårlig til ar spare op.
    Har ændret min mening fra tidligere. Lån, lån for satan alt hvad du kan. Bare fyr den af. Så kan vi vel se dig i programmer som luksusfælden om ikke så lang tid. Det virker jo som om du er et rigtigt fornuftigt menneske.


  • #28   30. mar 2013 "Det kan jeg skam godt fortælle dig, har allerede en god windows desktop, men også en god windows laptop."

    ????????????

    Jamen så er det da også et must at købe en ny til 17k du IKKE har........

    Drop nu alle de "rentefrie" lorte lån... Køb hvis der er penge i pungen, og er den tom, så skal man ikke have noget...

    Hvordan fanden kan 2000 være småpenge, når man ikke kan spare beskedne 17k op ?????


  • #30   30. mar 2013 Freelance reverse engineer smiley

  • #31   31. mar 2013 Hvilket fagområde og med hvilken baggrund?



  • #32   31. mar 2013 Martin J: Det holder jeg så for mig selv smiley

    ninna J: Ja, har tænkt mig at tage kontakt til banken når de åbner igen, skulle ikke være noget problem smiley


  • #33   31. mar 2013 Ja det er klart knægt, bliv i troen.

    Denne tråd siger det hele, du har ikke en klink mere end gennemsnittet, tvært imod.


  • #34   31. mar 2013 De rige bliver rigere og de fattige bliver fattigere. For det er åbenbart det de vil !

  • #35   31. mar 2013 Haha Martin, tro hvad du vil. Vil skide højt og flot på din mening. Så pak du bare dine klamme rolex ure sammen og pis ud af min tråd. Tak på forhånd.

  • #36   31. mar 2013 Jøsses..... Jeg er IKKE til ure. Men vil 1000000 gange hellere have et "klamt" rolex som er betalt, end en latterlig laptop med gæld......

    Skriv til Viasat at de godt må tænke på dig, når de caster til sæson 16 af luksusfælden......


  • #37   31. mar 2013 not a single fuck was given that day.

  • #38   31. mar 2013 Misundelse er en forfærdelig ting, jeg behøver forresten ikke låne penge til mine luksus ting.

  • #39   31. mar 2013 okay stolte. e-peen reached max level.



Kommentér på:
billigste sted vedr lån til mac book pro.

Annonce