{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Kasper J
Kasper J
Tilmeldt:
19. mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Dansk Gadget Youtube Kanal {{forumTopicSubject}}

y Dansk YouTube kanal om smartphones, gadgets og meget andet. - HJÆLP!

Hej med jer.

Først og fremmest er det her på ingen måder nogen reklame - og jeg undskylder hvis det her overtræder nogen regler her på forumet.
Dette her UDELUKKENDE for at få noget feedback.

Jeg skal bruge jeres hjælp/mening.

Er nettop i fuld sving med et nyt projekt og det meste er ved at falde på plads. Jeg er i gang med en ny youtube kanal, hvor jeg en gang om ugen (sådan ca.) sender en video ud, det hele er optaget i mit lille kollegieværelser med meget få midler.

Temaet er hovedsaligt nyheder og sjove historer fra alle kroge af internettet, smartphones/gadgets/hardware, test og om muligt - reviews af ting og sager.
-Sådan set meget forbruger minded.

Det hele løb af stablen i Februar hvor den først lidt dårlige video blev lagt op, og har siden fået smidt en video op, hver uge. Kvaliteten bliver hele tiden bedre da jeg har en "learning by doing" måde at lære det her video halløj på.

Jeg kunne derfor VIRKELIGT godt bruge noget feedback, og vide om det var noget der kunne være værd at glo på, hvad jeg kan gøre bedre og hvad i kunne ønske jer.

Men se kanalen her: https://www.youtube.com/mi9steriet

Og lad mig høre jeres mening?

De bedste hilsner: Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk Gadget Youtube Kanal
  • #2   19. mar 2013 Syntes sgu det er ret godt og du virker temmelig professionel.. jeg har subscribet til dig.. held og lykke smiley og giv ikke op... det tager tid at få subs, er selv YouTuber så kender en smule til skidtet.

  • #3   19. mar 2013 God ide, men det virker unødvendigt, da du bare genfortæller det man kan læse.

    Hold dig til reviews hvor du HAR produktet i/ved hænderne. Det har man interesse i, ikke nogle der fortæller om et produkt de ikke kender til eller kan vise.
    Det andet har vi alt for mange af i forvejen.

    Også noget jeg faldt over, philips og kedeligste fladskærme, hvor kommer det fra?
    Ingen er kommet med nyt der kan bruges til noget siden 3D kom frem. kun performance.


  • Kasper J
    Kasper J Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   19. mar 2013 hmf. - Jeg vil ikke gå ind i nogen diskussion, og jeg tager det meste af det kritik jeg finder konstruktivt til mig. Hvad angår tv, den må vi tage en anden dag men du helt ret angående test af fysiske ting.

    Steffen. Tak for den fine feedback. Ja jeg er langtidsbruger af youtube og kender og følger alle de store. Det er også primært derfor jeg startede da den danske youtube scene simpelthen er for tynd. Og så må man jo prøve om man rent faktisk kan gøre det bedre selv, nu må vi se. smiley

    Michael w- Tak tak, jeg giver heller ikke op, jeg syntes det er helt fint at kun et fåtal ser med, jeg føler stadigt det hele er lidt som opvarmning, og har en idé om at før jeg vil have det spredt for alle vinde, skal jeg kunne levere det jeg snakker om mere naturligt. Det kommer nok med tiden, og jeg føler mig allerede bedre tilpas foran kameraet.


Kommentér på:
Dansk Gadget Youtube Kanal

Annonce