{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OC vandkøling CPU
  • #1   11. mar 2013 personligt syntes jeg at lukket vand køling er nået fis vis man skal have vandkøling skal det være custum vandkøling vis jeg skulle have en cpu køller ville eg vælge den her

• #2   11. mar 2013 Hvad er grunden til at du synes det er noget fis med et lukket system?
    Vælge hvilken ?

• #4   11. mar 2013 Jeg har kun oplevet gode ting med mit lukkede system, nu er det godtnok ikke et Corsair men et Antec

• Carsten G
    Carsten G Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   11. mar 2013 Den vil godt kunne klare det med nok med godt gang i blæser.

Vil dog anbefale H70 m. 2 blæser eller en H80 m. 2 blæser

• #6   11. mar 2013 (link fjernet)

det er sådan noget køling du skal have smiley

• #7   11. mar 2013 Køb En Corsair H70 Cooler + 2x SP120 Quiet Edt. Kan Fåes Inde På Komplett.dk For 679. Kan Klar Anbefale Den Da Jeg Selv Har Den Og Er Yderst Til Freds Med Den

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=757621

• #8   11. mar 2013 hov glemte helt at sætte link ind det var den her jeg snakkede om http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=512803

• #10   11. mar 2013 Nu ved jeg ikke med 3570k cpu'en, men en 2700k på 4.4 kan man sagtens køle ned med de små vandkølinger der, min kammerart har en H60'er den kan næsten køle den ned til at køre 5ghz, men så er vi oppe i 80-90c under benchmark, så det er lige i overkanten til et 24/7 setup.

Har så sjovt nok det samme system, bare med custom vandkøling, men min cpu er sq en kælling til at overclocke, så jeg ligger 0.4volt over ham så min bliver tæt på den samme temperatur, selvom det er en phobya Supernova 1260 radiator der er sat på smiley
    Så du kan være heldig at have en god chip, som ikke kræver det vilde køling, eller en elendig chip som min smiley

• #11   11. mar 2013 Ja den køler kan sagtens holde den nede i temp ved 4,4GHz.

Ville dog tage en H100 eller en stor Noctua luftkølede, da du skal skifte blæserne til low-noice på H100.

• #12   11. mar 2013 Steffen F

Skrev det på min tlf ved ikke lige hvad der skete

• #13   12. mar 2013 4,4Ghz er ingenting på de ulåste Intel CPU'er i dag.
    Det er først ved 4,6-4,8 du skal til at øge volten gevaldigt, og det er dér de billige køleløsninger får problemer.

I princippet kan du køre 4,4Ghz på standardkøleren. Det er der mange review sites der har gjort. Selvfølgelig med lidt høje temperaturer under torture programmer (~70-75), men det er absolut til at leve med.

Min 2500K kører 4,5Ghz ved 1.288v og makser 46 grader ved hård gaming under en Prolimatech Genesis. Regn med 50 grader under en H60, og omkring 67-70 ved stresstest. Intet problem da Intels processorer kan holde til lidt mere varme end AMD's smiley

• #14   13. mar 2013 Tak for alle svarende!

Det blev en h100.. smiley

Med "Intel Stock Cooler" testede jeg med prime95,og den var allerede oppe på 86-+?c efter få minutter, så jeg stoppede testen hurtigt...(100%load)
    Efter jeg havde monteret h100, kom den ned på 52-57c (100%load) varigheden af den sidste test var 50 min...

• #15   13. mar 2013 Martin J.
    Du har ret i at de larmer lidt...
    Især under prime95 testen..

Hvad kan du anbefale af gode fans, som jeg kan benytte i stedet for?

• #16   13. mar 2013 nochtua fans altid

• #17   13. mar 2013 Noctuas er fine men har ikke vildt meget statisk tryk. Køb to billige Zalman FM3, de er billige og har et relativt højt statisk tryk som er godt til de tætte finner på vandkølingsradiatorer smiley

Zalmen blæserne kommer med en modstand som halverer hastigheden, og så larmer de slet ikke. Brug dem. Det gjorde jeg med min Antec H2O 620 og jeg fik ganske gode resultater smiley

Kommentér på:
OC vandkøling CPU

Annonce