{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

M-POWER
M-POWER
Tilmeldt:
14. feb 2013
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 46

Netværksdisk/NAS Hjælp {{forumTopicSubject}}

Heey jeg har efter hånden haft så mange nedbrud med min PC og har reddet mit indhold hvergang Men nu går den ikke længere. Så fik et godt råd af en ven køb en Netværksdisk/Nas til alle dine ting så er du sikret alt og du behøver ikke være bange for hvis computer bryder ned.

Nu er spørgsmålet så bare hvad for en skal jeg købe MAX 2500Kr uden Diske. Skal være noget hvor man kan streame fx fra Mobilen eller via tablet eller andet.

MAX 2500Kr uden Diske gerne billigere Så mange plads diske som muligt og omkring 16TB er ligeglad med om den er brugt. Kunne bare godt bruge en så jeg ikke skulle være bange for min PC gik ned og så man mistede sine billeder og alt det. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Netværksdisk/NAS Hjælp
  • #1   11. mar 2013 jeg vil stærkt fraråde dig at bruge tid og penge på nas diske da det køre så elendigt! køb en god stor extern disk eller flere i stedet

  • #2   11. mar 2013 Synology er ret gode.


  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 94
    #3   11. mar 2013 Har kørt med synology i en del år nu og de har aldrig haft en eneste fejl. De kan også så mange ting, nok mere end hvad mange skal bruge dem til, så de dækker mange behov.
    Pt bruger jeg min egen (DS 213+) til mediestreaming, backup, cloud, overvågning mm. og de spiller sku bare.

    Kun thumbs up herfra til Synology og deres produkter, og hvis man kigger rundt på nettet bliver de også anbefalet af utrolig mange mennesker.


    Så det med at NAS skulle være skrammel og køre elendigt har jeg aldrig hørt. Man kan være uheldige med diskene man stopper i men tror det er et fåtal.


  • Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 94
    #4   11. mar 2013 Og kan da lige tilføje at for 2500 kan du godt få den jeg køre med, uden diske

    http://www.edbpriser.dk/nas-lagringsserver/synology-disk-station-ds213-id-6943543.aspx

    EDIT: my bad min er kun en 2-bays NAS så der kan du nok ikke få 16 TB på smiley


  • peter a
    peter a Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 103
    #5   11. mar 2013 som de andre siger køb en synology vis du skal havde hjæp med at sidde den op skal du bare sige til da jeg selv har en.

    dog et godt råd køb en med 2 disk eller flere da det ikke hjælper noget kun at havde alle dine vigtig data på 1 disk da den jo kan død og så har mist alt så 2 disk eller mere


  • #6   11. mar 2013 (link fjernet) denne bruger jeg som "nas", mini server rettere. for skabe de flere muligheder smiley

    så om man installere freenas eller windows server smiley
    mulighed op til 6 harddisk ved køb af sata controller (200-300kr), egen erfaring


Kommentér på:
Netværksdisk/NAS Hjælp

Annonce