1.652 visninger
|
Oprettet:
Hjælp galaxy s2 {{forumTopicSubject}}
Hej.
Har her i dag opdateret min galaxy s2, da den selv poppede op med tilgængelige opdateringer. Da der ca var gået 2 timer efter opdateringen er den begyndt at sige "TouchWiz-start er stoppet"
Så skærmen ikke reagere. Når man så trykker ok bliver skærmen sort i 2 sek hvor efter den starter på forsiden, og 3 sek efter sker det hele igen. Ergo er mobilen pt ubrugelig da man ikke kan nå at gøre noget inden den begynder igen..
håber i kan hjælpe mig.
dec 2009
Følger: 29 Følgere: 31 Fotoprofiler: 1 Emner: 225 Svar: 4.081
feb 2013
Følger: 1 Svar: 1
- Deaktiver S-planlægger og S-planlægger-widget:
> Indstillinger > Programmanager > Alle > S-planlægger (eller S-planlægger-widget > Ryd data, gennemtving stop og deaktiver.
- Stop TouchWiz:
> Indstillinger > Programmanager > Alle > Touchwiz-start > Gennemtving stop og ryd data
> Sæt i nem tilstand:
- Hiv notifikationsbaren ned > vælg møllehjulet oppe i højre hjørne > Startskærmtilstand > Nem tilstand. I denne tilstand er der ikke en kalenderwidget til at starte med, så der burde TouchWiz ikke stoppe. Husk ikke at tilføje kaldenderwidgeten igen endnu!
Hjælper det ikke, eller kører TouchWiz ikke længe nok til at du kan komme ind i indstillingerne, så er det bedst at prøve med en nulstilling.
For mig var det nok at deaktivere s-kalender-widget, så kørte alt atter normalt. Men det er ikke godt, at en sådan fejl optræder i en helt ny Android-udgave, der endda har været længe undervejs.
Hjælp galaxy s2