{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.652 visninger | Oprettet:

lars h
lars h
Tilmeldt:
17. apr 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Hjælp galaxy s2 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har her i dag opdateret min galaxy s2, da den selv poppede op med tilgængelige opdateringer. Da der ca var gået 2 timer efter opdateringen er den begyndt at sige "TouchWiz-start er stoppet"
Så skærmen ikke reagere. Når man så trykker ok bliver skærmen sort i 2 sek hvor efter den starter på forsiden, og 3 sek efter sker det hele igen. Ergo er mobilen pt ubrugelig da man ikke kan nå at gøre noget inden den begynder igen..

håber i kan hjælpe mig.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp galaxy s2
  • #1   19. feb 2013 Trist... prøv at hardresette den... og start forfra

  • Ole W
    Ole W Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #2   20. feb 2013 Nej, det er slet ikke nødvendigt at resette telefonen og sandsynligvis vil fejlen så blot komme igen - Samsung skriver: Hvis TouchWiz crasher, så er det meget sandsynligt, at det er på grund af kalenderwidgeten. Derfor er der følgende muligheder:

    - Deaktiver S-planlægger og S-planlægger-widget:

    > Indstillinger > Programmanager > Alle > S-planlægger (eller S-planlægger-widget > Ryd data, gennemtving stop og deaktiver.

    - Stop TouchWiz:
    > Indstillinger > Programmanager > Alle > Touchwiz-start > Gennemtving stop og ryd data

    > Sæt i nem tilstand:
    - Hiv notifikationsbaren ned > vælg møllehjulet oppe i højre hjørne > Startskærmtilstand > Nem tilstand. I denne tilstand er der ikke en kalenderwidget til at starte med, så der burde TouchWiz ikke stoppe. Husk ikke at tilføje kaldenderwidgeten igen endnu!

    Hjælper det ikke, eller kører TouchWiz ikke længe nok til at du kan komme ind i indstillingerne, så er det bedst at prøve med en nulstilling.

    For mig var det nok at deaktivere s-kalender-widget, så kørte alt atter normalt. Men det er ikke godt, at en sådan fejl optræder i en helt ny Android-udgave, der endda har været længe undervejs.


Kommentér på:
Hjælp galaxy s2

Annonce