{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.921 visninger | Oprettet:

Panda
Panda
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 114

3G forbindelse {{forumTopicSubject}}

Jeg har sådan et fint lille logo på min telefon hvor der står "3G" når jeg har forbindelse. En gang i mellem står der så et E eller et H i stedet for. Mener også der har været et til bogstav som jeg ikke lige kan huske...
Jeg kan sidde men min iPad som kan have 3G, og ved siden af har jeg min telefon som der måske står noget andet på... Hvordan kan dette være?

Det kører over samme abonnement og min udbyder er Telenor.
Min iPad er 3'eren og min telefon er en LG Optimus L3 E400

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3G forbindelse
  • #1   8. feb 2013 E, H og 3g er nogle forskellige internet typer.. Mener jeg.. Har ikke rigtig styr på det smiley

3g er vidst nok det hurtigste (altså lige udover det 4g vi også har fået)
    Min teori vil gå på, at din iPad har en bedre antenne, end din LG, ellers er der forskel på hvornår IOS og Anroid skifter.. Bare en teori.. Har ingen ide smiley

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

#2   8. feb 2013 Lige et ekstra spørgsmål.. Hvad betyder cirklen på min iPad? Har stort set ingen forbindelse når den kommer..

Kasper - Ja men hvad betyder de forskellige? Og hvad er de hurtigste? Synes min iPad skifter sådan rimeligt fornuftigt. Altså, jo længere jeg kommer ud på landet, jo værre forbindelse. På telefonen er det helt tilfældigt..

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

#4   9. feb 2013 Hvad så med H'et..? Svarer det til O'et?

• #5   9. feb 2013 H er hurtig:)

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 122
    #6   9. feb 2013 3g er ikke det hurtigste! men H er derimod det hurtigste som er en forkortelse af HSPA som betyder high speed packet acces, eller på dansk kaldet turbo 3g. med HSPA har du mulighed for højere hastighed en normal 3g smiley

• #7   9. feb 2013 Der kan man se.. Man lærer noget nyt hver dag:-)

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

#8   9. feb 2013 Sejt, Casper smiley Kan du også forklare mig hvad E'et og O'et står for? smiley

• #10   9. feb 2013 Cecilie: E står for at der er net men ikke særlig hurtigt - O ved ejg ikke noget om

• #11   9. feb 2013 E står for Edge, Cirklen er ikke et bogstav.

• #12   9. feb 2013 Nu vi er i gang. Hvad betyder R så og har det noget med roaming at gøre, og hvad er roaming?

Skal siges jeg har 3 og som jeg forstår det er det kun med 3 net man kan opleve det. Men kan ikk finde ud af om der er forbindelse eller ikke.

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

#13   9. feb 2013 Thez - Mente det på måden som Magnus forklarede

Battal A - Tak, det havde Thez for det første forklaret, og det har jeg også selv observeret

Magnus - Tak smiley Så cirklen betyder ikke noget som sådan?

Steffen A - Det sidste bogstav jeg snakkede om var vist nok også et R. Jeg har som sagt Telenor, men det er kun på min telefon jeg har oplevet andet end 3G, E og en cirkel

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2008

#14   11. feb 2013 roaming er hvis du bruger data fra et andet netværk end det din udbyder har.
    Kan give dig et ekesmpel, hvis man fx. har oister. De bruger 3's netværk, og de har så en aftale om at hvis der ikke er 3 netværk tilgængeligt, hopper telefonen automatisk over og bruger TDC's netværk. Dermed roamer du data fra TDC fordi det ikke er det netværk som du burde være på.

Det kan også forklares at hvis du er i udlandet og dermed er kommet på et andet netværk. Så roamer du data på deres netværk. men pas på med dette, det kan være meget dyrt smiley

• #15   11. feb 2013 Koster det så ekstra når man roamer indenrigs og kan man i såfald slå det fra?

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

#16   12. feb 2013 Ej, nu er jeg altså forvirret.. Der står bare et G nu

• #17   12. feb 2013 g står måske for gprs som er langsomere en edge som er e
    menner hastigheds række følgen er
    gprs
    edge
    3g
    super 3g
    4g/LTE

er ikke siker

• Panda
    Panda Tilmeldt:
    jan 2013

#18   12. feb 2013 Ih tak smiley Tror jeg har nogenlunde styr på det nu så smiley

• Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    apr 2008

#19   12. feb 2013 nej det koster ikke ekstra at roame indenrigs.

Kommentér på:
3G forbindelse

Annonce