{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.383 visninger | Oprettet:

Guld, Platin & Diamond Telefon Nummer(numre) ... {{forumTopicSubject}}

Heeej Gutter & Gut'inder...

Jeg står og skal bruge enten et eller, hvis prisen er den rette, flere super lette og verbalt lette numre..

Prisen spiller selvfølgelig en rolle, jeg har f.eks kigget på Den Blå Avis, hvor størstedelen af annonceindehaverne tager voldsom overpris.. Et lille hurtigt eksempel 250.000,00,- for nummeret 22222287 & 75.000,00,- for nummeret 51515143 ...

Det er helt hul i hovedet når der steder rundt omkring sælges til laaang billgere og når et nummer f.eks som 22222222 blev solgt til 250.000,00,- to år inden krisen.. Og det hidtil dyreste nummer 88888888 blev solgt til Leasy for 400.000,00,- for 10år siden..
Ovenstående er ca.

Jeg købte selv nummeret 4040 4545 af en gut herinde til en yderst fornuftig pris, dog er det videreoverdraget nu..

SÅ MIT EGENTLIGE SPØRGSMÅL ER:

1. Er der en der har et godt nummer som han/hun vil tjene lidt penge på ved at sælge det til mig?

2. Kender du/i nogle gode sider hvor der sælges numre, men til fornuftige priser?

3. Har du/i en bekendt, en ven, en kæreste eller bare et familiemedlem, som har et genialt nummer som vedkommet vil tjene lidt penge på?

Så kontakt mig her på emnet eller i en privat besked..

På forhånd mange tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Guld, Platin & Diamond Telefon Nummer(numre) ...
Kommentér på:
Guld, Platin & Diamond Telefon Nummer(numre) ...

Annonce