{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
534 visninger | Oprettet:

hjlæp til grafikkort {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg har en ældre pc spec pt
cpu e8500
mobo asrock et eller andet
psu 650 w cosair
ram 4g kingston ddr2 1066mhz
gpu gt240

jeg vil godt have et beder grafikkort men har hørt af vis jeg køber det nyeste fx så vil der opstå flaskehals i pcen så vil høre efter om nogen ved hvad der ville passe best i denne opsæting

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjlæp til grafikkort
  • #1   15. jan 2013 Din processor vil være en flaskehals ligemeget hvad.
    Det er en gammel dual-core.

Du vil snildt kunne køre ikke-CPU-krævende spil på maks med et godt grafikkort, men Battlefield 3, Crysis 3, og nyere MMOer vil du nok få svært ved, da de meget gerne vil have flere kerner at lege med.

Du vil altid være CPU bundet i dét setup, og båndbredden og svartiden på dine RAM er heller ikke helt god..

Jeg ville ikke smide et vildere grafikkort i end dette:
    http://www.proshop.dk/Grafikkort/GIGABYTE-GeForce-GTX-650-(1GB-DDR5)-2374120.html
    Men så kan du til gengæld også køre det meste i høj opløsning med i hvert fald meget tæt på fuld detaljegrad.

• #2   15. jan 2013 takker men nu var det bare grafikkortet jeg ville høre om og ikke en bedømmelse af min pc smiley til lol diablo 3 er den cpu mere en rigligt til battlefield 3 vil den aldrig kunne spille optimalt pga cpu ik har kerner nok,

rene jeg tænkte på et gtx 280 evt?

btw skal helt op i en 3.2 ghz 4-6-8 kernet før den vil være det samme som af spille på som min e8500 i de spil jeg spiller da de kun køre på 1 kerne

• #3   15. jan 2013 jep ved den er gammel men den funger fint så kan ikke se hvorfor jeg skal skifte den ud men hvor fandt du det amd kitt komplett?

• #4   16. jan 2013 Du kan nemt smide et GTX280 i med dén strømforsyning
    - men så ville jeg altså gå efter noget 460Ti eller 560 i stedet.
    200 serien er forældet, og er ikke just penge værd mere.

Ville personligt ikke give 1000kr for et 280, når jeg for 3-4 måneder siden gav 1600 for et 580. smiley

Dit 260 burde også kunne makse D3 og LoL - det kunne mit HD5830 i hvert fald.....
    Måske det ér CPUen? smiley

• #5   16. jan 2013 nej det mit gt240 1gb der noget lort det spiller ikke smiley og skal give 500 for det gtx 280

• #6   16. jan 2013 hov og min psu er kun på 520 har jeg lige tjekket men de psu sider jeg har tjekke burte jeg lige kunne køre med et gtx 280 så ville jeg bruge ca 430 watt

Kommentér på:
hjlæp til grafikkort

Annonce