{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.655 visninger | Oprettet:

Hjælp til iMessage {{forumTopicSubject}}

Mit iMessage virker ikke optimalt idet den viser det nr, som jeg havde som midlertidigt nr, når man har en samtale kørende derover.

Men så snart det er en almindelig SMS samtale viser den mit rigtige nr. Så teknisk set kan man sige, at jeg har to numre -.-

Det er bare rigtig irriterende, da mange jeg skriver med over iMessage sletter mit "rigtige nr" og så snart der ikke er net sender de en SMS til det midlertidige nr - men da det ikke er mit, får jeg ingen beskeder.

Håber I forstår smiley er der nogen der ved, hvor jeg kan ændrer iMessage nummeret? For i indstillinger kan jeg kun vælge den over til at vise min mail :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til iMessage
  • #1   13. jan 2013 Hvis du prøver at gå ind i Indsillinger > Beskeder > og så gå ned i den der hedder 'Seng og modtag' > der inde burde du gerne kunne ændre hvordan du kan kontaktes på iMessage og længere nede hvordan du starter nye samtaler i iMessage, og det burde gerne være der du kan trykke på det nummer du gerne vil have skriver til andre smiley

Med venlig hilsen
    Henrik

• #2   13. jan 2013 I indstillinger under beskeder kan du ikke gå ind under (send/modtag) og slette og oprette en ny ?

• #3   13. jan 2013 Henrik var hurtigst -.-'

• #4   13. jan 2013 Jo altså når jeg går derind, så står der to muligheder - det nr. som er det forkerte eller min email. Og så en "til en e-post" smiley
    Når jeg trykker opret ny, så skal jeg jo oprette ny Apple ID, med ny mail og sådan eller hvordan? smiley vil helst beholde min Apple ID

• #5   13. jan 2013 Det lyder mærkeligt det skal jeg ikke ??

• #6   13. jan 2013 Altså sådan ser mine muligheder ud (ingen kommentar til email navnet -.-)

Men i mine kontakter øverst, hvor der står "Mit nummer", der står der også det forkerte/midlertidige nr.. Er der nogen der ved hvordan jeg kan ændre det, til mit nuværende nr? smiley eller måske skulle jeg bare genstarte den?

profilbillede
  • #7   13. jan 2013 Prøv at tage simkortet ud igen, og lige genstarte og sådan, smiley
    Ellers kan det være du skal ind og ændre dit telefonnummer, altså inde i din Apple-id konto på itunes smiley

Med venlig hilsen
    Henrik

• #8   13. jan 2013 Det vil jeg prøve smiley mange tak for hjælpen til jer begge

• Allan F
    Allan F Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #9   17. jan 2014 Indstillinger>Telefon> Klik på Mit nummer> ret det smiley

• Rhandy N
    Rhandy N Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #10   3. jul 2015 Gammel tråd, men perfekt hjælp - mange tak Allan F smiley

Kommentér på:
Hjælp til iMessage