{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung galaxy s3 opladning
  • P: L
    P: L Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 828
    #1   6. jan 2013 Kan vidst kun lade sig gøre hvis den er rooted.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 144 Svar: 472
    #2   6. jan 2013 Utroligt smiley

• #3   6. jan 2013 Mens den lader også? For det gør min ikke.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#4   6. jan 2013 Lydløs hjælper ikke, den siger først de bib lyde når det er opladet.

• #5   6. jan 2013 Så er jeg stokdøv, for jeg kan ikke høre min sige noget, men vil da lige lytte efter fremover.

• #6   6. jan 2013 min gjorde det heller ikke inden den blev rootet?
    altså den siger når man sættet stikket i, og når så den er fuldt opladet, så siger den en enkelt ding lyd og dioden lyser grøn

• #7   6. jan 2013 prøv lige at gå ind i indstillinger -> lyd -> auto haptic og slå det fra, ved ikke om det hat noget med sagen at gøre

ellers kan du jo bruge blokér tilstand.

• #8   6. jan 2013 Mit Auto Haptic er slået fra, så måske har det noget på sig. Aner faktisk ikke, hvad det er, da jeg ikke lige har fået det nærlæst.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#9   6. jan 2013 Har slået auto haptic fra. Jeg har selv en ide om det er når batterier er fuld opladet at den siger bib. Så når den er fuld opladet så holder den med at lade og begynder igen at lade fx når den er på 99 procent ladet. Lyder det helt tosset?

• #10   6. jan 2013 Det lyder meget realistisk at det er derfor, min Galaxy tab gør det samme, tror dog ikke det er ved 99% den begynder at lade igen, men den gør det ihvertfald på et tidspunkt

• #11   6. jan 2013 Sov tungere... Jeg opdager det ikke om natten smiley

• #12   6. jan 2013 Min S3 er også begyndt at lave den "bip bip" lyd, som når man sætter laderen til, midt om natten imens den ligger til opladning. Det har den aldrig gjort før, men jeg kan se rundt på nettet, at der er flere som har samme "problem". Min laver lyden flere gange i løbet af en nat har jeg lagt mærke til. Meget irriterende.
    Kunne det tænkes at problemet er opstået efter opdatering til Jelly Bean? Altså Android 4.1.2?

• Mazhaarak .
    Mazhaarak . Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28
    #13   7. jan 2013 -Du skal downloade Sound Manager.
    -Skru ned for Notification Volume.

Eneste løsning pt.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#14   7. jan 2013 Tak for svar, men hold da op en lorte mobil smiley

• #15   7. jan 2013 Har nu testet det og min siger intet. Og den er opdateret.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#16   7. jan 2013 Mærkeligt smiley endnu en gang, skod mobil smiley

• JM
    JM Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #17   7. jan 2013 Hej. Jeg har en sprit ny Galaxy S3 med 4 G. Den siger også den høje lyd om natten, når opladningen er færdig. Jeg har haft fat i både Samsung og 3 i dag og ingen af dem har en løsning på problemet. Samsung vil "rapportere" det som et fremtidigt ønske, at lyden kan slås fra. Jeg har også prøvet at installere Sound Manager. Jeg kan godt skrue helt ned for lyden på notifikationer, men så kommer der jo heller ingen lyd når jeg modtager mails og sms.... Jeg forsøgte derfor at oprette 2 forskellige intervaller, altså hvor notifikationslyden er til i tidsrummet fra 6.00 til 23.59 og hvor lyden var slået fra fra 00,00 - 05.59.. Det virkede ikke... lyden var da stadig og jeg ligger stadig søvnløs. Er der nogen af jer der har haft held med at "programmere" 2 tidsintervaller. Kan I så ikke oploade screen-shots ? Håber at en her i forum har den perfekte løsning, for lyden er bare irriterende..... Det er som om Samsung ikke tager problemstillingen alvorlig, for den har været drøftet på nettet de sidste par år... havde jeg vidst det, havde jeg købt en anden telefon..... ærgeligt for telefonen er som udgangspunkt fed...

• Mazhaarak .
    Mazhaarak . Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 28
    #18   8. jan 2013 Var hensigten ikke, at få en nats søvn uden forstyrrelser?
    Så hjælper det heller ikke og sms samt emaile om natten smiley

• #19   8. jan 2013 JM

Problemet har ikke været der de sidste par år. Vel nok nærmere de sidste 3 måneders tid vil jeg skyde på. Jeg har på fornemmelsen at problemet opstod efter opdatering til Jelly Bean.

• #20   8. jan 2013 Forresten - et tip til "løsning" af problemet, som der har virket for mig de sidste par dage efter jeg slog det fra.

Indstillinger - Tilbehør - Dock-lyd - Afkryds den, og så burde lyden ihvertfald være væk.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#21   8. jan 2013 Kasper H, fedt mange tak det har jeg nu gjort smiley

• #22   8. jan 2013 Nicolaj

Velbekomme smiley

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#23   12. jan 2013 Øv Øv, den biber videre smiley

• #24   12. jan 2013 Nicolaj

Ja, det har jeg også fundet ud af smiley
    MEN. Jeg har fundet ud af, at der altså er flere som har det her "problem". Så det er ikke en fejl i telefonen. Jeg tror bare at det er noget Samsung har tilføjet efter den sidste opdatering. Men mon ikke de fjerner det igen, hvis de får mange klager for det.

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#25   12. jan 2013 Ja lad os håbe de ændre det i næste opdatering. Ind til da har jeg fundet et løsning der virker. Android Audio Profile kan klare det smiley

• #26   13. jan 2013 mærkeligt jeghar det ikke, men kører heller ikke stock rom

• Nicolaj
    Nicolaj Tilmeldt:
    jun 2008

#27   14. jan 2013 Hvad er stock rom?

• #28   14. jan 2013 Landmand

Hvilken Android version kører du?

• #29   14. jan 2013 Nicolaj

Tror han mener at hans mobil er "rooted". Altså der er pillet ved softwaren. Eller firmwaren eller hvad det hedder smiley

• #30   14. jan 2013 kører 4.1.2 altså jelly bean
    og ja betyder at jeg ikke kører med samsungs software

Kommentér på:
Samsung galaxy s3 opladning

Annonce