{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Genoprettelse af Windows 7. {{forumTopicSubject}}

Hej bb,

Jeg har en lidt over 2 år gammel pc, som jeg gerne vil have gendannet, så den bliver som da jeg købte den. Helt fri for programmer osv.

Jeg har prøvet at gøre det ved at gå ind i Kontrolpanel --> Avancerede indstillinger og så vælge genoprettelse, så har jeg trykket videre og så skal jeg sætte Windows7 cd'en i, det gør jeg så. Men så skriver den at CD'en ikke er "rigtig".

Hvad kan jeg gøre? Jeg har serienummer osv på min Windows7 system.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genoprettelse af Windows 7.
  • #1   2. dec 2012 Det er ikke noget du skal gøre inde i Windows, jeg går ud fra du vil lave en gendannelse til fabriks installation som da du købte den. Hvis der ligger en recovery partition på din computer, så kan du genstarte computeren og klikke F11 indtil den starter recovery delen. Hvis ikke, så er det en Win7 disc og så installere fra scratch...

  • #2   2. dec 2012

    profilbillede
  • #3   2. dec 2012 Nu har jeg prøvet at starte den både på Cd/dvd drevet med Windows 7 cd'en i og på harddisken. Men uanset hvad for en af dem jeg vælger så starter den normalt op.

  • allan h
    allan h Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 651
    #4   3. dec 2012 har du prøvet ar trykke på f11 når du starter op evt alt og f11 så skulle du komme ind recovery menu hvis der er sådan en på din pc

  • #5   3. dec 2012 Prøv til en start at give de hjælpsomme brugere et fuldt model nummer på din pc - så kan man starte med om der overhovedet er en genopretnings partition.

  • #6   3. dec 2012 Det er en X-ONE W-700. Den er bygget af et firma her i Silkeborg.

    Jeg tror ikke at der ligger en recovery partition på den.



  • #7   3. dec 2012 Hvis jeg trykker F11 kommer den frem med den blå skærm, som jeg har sat et billede ind af tidligere. Og hvis jeg vælger at boote den op fra den menu, starter den bare normalt op.

Kommentér på:
Genoprettelse af Windows 7.

Annonce